meg & lillegullgutten Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Hvilke bruker dere og hvorfor mener dere de er best??
Gjest Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Bruker ikke våtservietter, bruker noe som heter mesoft (kjøpes på apoteket, 25 kr ca for 100 tørk) Er myke og gode, fine til å pusse pc skjermen med, pusse nesa med, veldig myke og gode, kan brukes som vaskeklut også... Så er det ikke tilsatt noe heller :-) Prøver å få flest til å begynne m de isteden jeg, mye mye bedre :-)
meg & lillegullgutten Skrevet 19. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2009 Ja skal bruke det mest vi også+ klut. Men kan være greit å ha i reserve. Er det noen tester som er blitt gjort feks.??
Babyønske �� Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 Coop sine sies å være bra, Änglagård heter de tror jeg.
Oi ..! Skrevet 20. april 2009 #6 Skrevet 20. april 2009 Støtter bruken av mesoft Når vi skal ut, dynker jeg en bunke mesoft i varmt såpevann, presser ut vannet og legger bunken i en lynlåspose. Lynlåsposen gjør at de holder seg fuktige leeenge
Gjest Skrevet 20. april 2009 #7 Skrevet 20. april 2009 Deytterst få gangene jeg har brukt dette er det Coop sine fordi de er uten parabener ol. Kan ikke fordra våtservietter, så unngår dem i det lengste.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 20. april 2009 #8 Skrevet 20. april 2009 bruker libero sine våtservietter, de skal vist være ganske bra.. men utenom når eg skifter besje bleie så bruker jeg vanlig klut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå