Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Uff...leser det dere har skrevet om hvem som skal ta seg av barna deres om dere skulle falle fra.. Det er jo en forferdelig tanke, men det kan jo faktisk skje. Jeg ser flere av dere har søster o.l som dere vil skal ta seg av barnet. Jeg har ingen andre jeg vil skal ta seg av barnet mitt, jeg har ingen jeg stoler 100 % på. det er ingen som faller seg naturlig å tenke på.. det gjør jo faktisk litt vondt å tenke på. For gud om vi skulle etterlate oss vår lille prinsesse og hun ikke skulle få det bra! ......
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Jeg har ingen. Min søte lille gutt har ingen å dra til. Det synes jeg er grusomt.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 Satser på at hans eldre søsken tar han. Anonym over.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 De aller fleste av oss klarer fint å overleve barna våre. Og bra er det. Vi lever som regel til vi er 80, vi kvinnfolkene, selv om det ikke er regelen bestandig, men det er nå iallefall gjennomsnittet.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 Hm, håper da inderlig at jeg slipper å overleve barnet mitt, må jo være det verste som finnes å miste et barn. Men håper jeg klarer meg til h*n er i 20-årene hvertfall... om vi skulle falle fra før h*n er myndig, har h*n besteforeldre og onkel, stoler fullt på dem til å ta seg av h*n, heldigvis.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #7 Skrevet 20. april 2009 Uff, ja dette er jo alle foreldres mareritt. Vi har heller egentlig noen som kunne ta våre 3. Jeg har en søster, som selv har barn. Og jeg kan jo ikke forvente at hun skal ta 3 til... Foreldrene våre er også eldre, og orker nok ikke, ihvert fall ikke alle 3. Uff, en fæl tanke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå