Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt vår aupair nå i snart 2 år, og tar en to-års periode til m ny aupair.

Den absolutt beste investeringen vi har hatt.

Med kontantstøtte, ikke b.hage til minstemann, eller sfo til skolegutten, "alltid" en barnepike i huset, og ingen utgifter til vaskehjelp, så er d ikke så kostbart heller.

Vi går faktisk ut i pluss.

Er d flere her som har aupair?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei=) jeg har vert aupair selv.. ( det var slik jeg havnet her i Norge, er fra Danmark) og synes at det var super koselig.. har fortsatt ganske mye kontakt med familien så det er kos.

men viktig at de som har aupair er snille mot sin au-pair.. og at det ikke bli bare jobbeing men at de bli en del av familien.. med litt flere oppgaver selvfølgelig.. men det husker jeg ihvertfald var en stor forskjell på meg og en vennindes familie.. jeg hadde det supert mens ho sleit skikkelig.. ikke fordi ho hadde for mye oppgaver men fordi ho ikke blev tatt inn i familien som et medlem.

kunne godt fått inn aupair selv, det er jo ikke dumt det, sikkert mye å spare.. men hvor mye gir dere i månedslønn da? husker ikke hva jeg fikk, men er jo også en del år siden. =)

Skrevet

Vi betaler 4000,- pr mnd.

D er nok dessverre en del aupairer som ikke blir behandlet så godt som de skal. D kan være ift arbeidstid, arbeidsoppgaver og inkludering i familien. Tror regelverk og rettigheter for aupairer er blitt bedre nå.

Vi er veldig godt fornøyd m vår aupair, og hun ble kjapt en naturlig del av vår familie.

Vi brukte lang tid på å finne den rette, og vi begge parter føler d ble en god "match". Noe som er utrolig viktig når vi skal bo så tett sammen over så lang tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...