Gå til innhold

Noen som har feriert i Montenegro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg er på tjukka og skal ingen steder denne sommeren, er jeg begynt å planlegge sommerferie 2010. Foreløpig heller jeg mot Montenegro, men finner lite informasjon på nettet. Tenkte på Budva eller Kotor. Noen som har vært noen av stedene, eller som har andre steder i Montenegro å anbefale? Og gjerne tips til nettsider der man kan bestille ferieleiligheter. Har funnet noen, men ingen spes. bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært i Montenegro mange ganger. Skal kanskje tilbake i sommer også.

Har ikke bodd på noen av de stedene du nevner, men har vært på turer både i Kotor og Budva. Budva er kanskje den mest kjente turistbyen i Montenegro. Jeg synes den var koselig, og virket som en fin by. Vet ikke hvordan den fungerer med små barn, men den virket ikke altfor støyende etc.

Kotor er vel en litt mindre by. De har en båtfestival der en gang i løpet av sommeren, og da kan det nok være ganske støyende der, men også masse å se og oppleve.

Sveti Stefan er også et feriested i Montenegro. Kanskje litt "dyrere" sted enn de to andre, men generelt er jo prisnivået ganske lavt i hele landet.

http://www.montenegroapartments.com/

Eneste siden jeg kom på i farten:)

Vil virkelig anbefale Montengro som ferieland. Hyggelig lokalbefolkning, masse god mat, godt klima osv.

Skrevet

jeg har vært i montenegro=)

rettere sagt tivat..

der var det kjempe fint, stille og rolig. hadde med meg mine to barn som da var 10 mnd og 3år.

gikk kjempe fint,maten var god,badestrender og basseng=) lang gåågate og ingen biler.

Var en helt knall tur og reiser nok dit igjen.

går forresten fly til Tivat fra gardemoen=)

Skrevet

http://www.montenegroapartments.com/ driver ikke lenger med formidling står det på siden deres. De linker til andre sider, men disse var ikke det helt store. Mulig vi har for høye krav til standard. Er standarden på utelieboliger i Montenegro generelt dårlig?

Skal sjekke ut Sveti Stefan .Ligger det i nærheten av de andre byene?

Skrevet

Hva mener du med at Tivat var stille og rolig? Vi håpte på noe fornøyelseliv:) Men ikke akkurat nattklubber. Men bør være litt puber og restauranter, og gjerne litt shopping.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...