1881 Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Kjøpte noe jeg ikke var fornøyd med, dvs det var flekker på klærne jeg kjøpte av vedkommende som ikke selger hadde opplyst om. Vi ble enige om at jeg skulle få heve handelen, men selger ønsker og sende meg frimerker i posten... Det blir jo dyrere og ikke minst mer "komplisert" enn om selger betaler tilbake kjøpesummen samt frakten.. Enkelte er ikke bare og skjønne seg på!
Blue Lady Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Kanskje selger hadde masse frimerker liggende, f.eks som h*n har fra ustemplede frimerker på sine egne brev, eller at h*n har kjøpt frimerker billig på Qxl. Dersom portoen er høy f.eks 120 kr da vil det jo være en del å spare dersom h*n ikke har så god råd
1881 Skrevet 19. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2009 Ja det kan jo hende, men det synes jeg er en risk og ta, er jo ulovlig og bruke frimerker som er brukt fra før, det har jeg nå hørt, men mulig det ikke stemmer!
mylittlecat Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 Første som slo meg var at selger får "gratis" frimerker, som for eksempel fra jobb. (vet iallefall at vi har liggende rull på rull med frimerker på jobben, som nok ingen hadde merket hvis noen hadde forsynt seg av...ikke at jeg gjør det, hehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå