metaMORfose Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Har hatt veer siden tidlig i formiddag. Kom med ujevne mellomrom i begynnelsen, en time mellom osv. Ungene dro til farmor og farfar i ettermiddag, og vi voksne har sittet her og egentlig kjedet oss ganske mye mellom riene. Alt er allikevel bra. Smerte tåler jeg ganske bra, selv om rier er forferdelig vonde, så er det godt også. Humøret er bra og alt er greit. Ringte sykehuset for en time siden, og vi kunne komme når vi følte at det var riktig. Nå har vannet gått, og vi er på vei til sykehuset. Dra NÅ! Oppdatering kommer ))))
blond Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Gips!! Sitter og måper! Det er ikke lenge igjen, stå på, husk å puste! Lykke til, nå får du snart jenta di! Tenk på det når du tror du ikke holder ut mer! Lykke lykke til!!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 Å så spennende!!!!!! Tenk at du holder på NÅ!! Tenker masse på deg, og nå ble jeg så glad at jeg gikk inn her å så litt før jeg la meg, ellers hadde jeg ikke visst om det. Venter spent på videre oppdatering. God klem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå