2barnsmamma og hestemamma Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 En annen ting, jeg har lest på flere av de sykkelhengerne at de har plass til to unger og jeg ser det er 2 seler inni hengeren på bildet, jeg har bare ett barn, når hun sitter på den ene siden, blir det veldig skakt liksom da eller? At det er lettere å velte til den siden hun sitter? Eller er det vogner der det kun er beregnet for ett barn? Tar gjerne noen anbefalinger også Takk og takk.
Tommage♀♂ Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Jeg kjøpte en billig på europris til 700,- jeg, tror den er temmelig lik biltema sin bortsett fra reklamen. Når jeg bare sykler med en unge sitter den i midten. Det er 4 seler i den; 2 par. Når bare et barn sitter i brukes kun sele 2 og 3 for å si det sånn. Det er 3 bunnseler. Herregud, trodde ikke dette skulle være så himla vanskelig å forklare, hehe;)
2barnsmamma og hestemamma Skrevet 19. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2009 He he, jeg skjønte deg jeg Takk for svar....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå