Gå til innhold

Når gikk dere fra sprinkel til vanlig seng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det funker fortstat greit med sprinkelsenga, men lurer jo litt på når jeg må beregne å gå over til vanlig seng...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eldste var rett over 2 år, men det var fordi han skulle bli storebror 3 uker etter, og lillesøster trengte senga :) Han klatret ikke utav den eller noe. Han fikk juniorseng forresten.

Skrevet

Storesøster var 3 år. Det var faktisk på 17.mai.

Lillebror skulle ha den pga jeg ammet ikke lenger om natten så han fikk eget rom.

Da fikk hun seng med sånn kant rundt 3 av sidene. Jeg snudde den feil vei slik at kanten er på utsiden og hun faller ikke i gulvet.

Når lillebror er ca 3 år og storesøster da 5 skal lillebror få den senga.

Skrevet

Han fikk stor seng til 3 års dagen sin. En halv høy stompa seng

Skrevet

Lillemor får ny seng idag faktisk :) Bestefar har laga en innebygd seng til henne, blir spennende å se om hun liker den :) Hun blir 2 år i midten av juni.

Skrevet

tenkte hun skulle få ny seng når lillebroren/søsteren kommer i november, da er hun 2 år og 4 mnd. Men lurer egentlig på om det er litt tidlig? Men ut fra det dere andre her sier burde det jo gå fint!

Skrevet

vanliste er fra 2-3 år... Men har hørt om de som ar vært langt over 3.

Vi skal se an hvordan ting blir fremover, men i utgansgpunktet håper vi å gi ahn det i 2 års gave:) Om han er moden for det da:) Nå 1,5 år er alt for tidlig iallefall, han elsker senga si:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...