lilleღpersille Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Frøkna på 8 mnd har de siste dagene funnet ut at det er gøy å sprute ut grøten. Med en gang hun får en skje, lager hun trutmunn og blåser det ut igjen. Og der sitter "ho mor" og får hele salva! Litt vanskelig å la vær å gi noe form for tilbakemelding. Hun skjønner jo ikke nei. Og ler jeg, blir det bare en oppfordring til henne om at "dette er gøy", "gjør det mer"! Men har egt skjønt at det kanskje lønner seg å ikke gi noe form for reaksjon? Hva mener dere? Kanskje hun rett og slett er lei av grøt?
Nagilimia Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Jeg trodde en på 8 mnd etterhvert forstår "nei", men å høre på det... det er en annen sak. Tror du er veldig inne på det ved å bare overse det (så langt det er mulig, ler litt her jeg sitter). Jobbet i bh med 10mnd/1år. De kan fort finne på dette de også. Husker vi prøvde å overse, å gjenta "nei" ikke gjøre sånn. nå skal ... spise! Noen ganger tok vi fra, de som ikke gav seg, skåla med en gang dette begynte. Skjøv den vekk, når dem viser tegn til mer, rose hvis det går bra, ta vekk hvis det blir sprut.
Nagilimia Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 Glemte foresten å si at jeg hadde nok prøvd noe annet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå