vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Denne gangen kommer jeg aldri til å skjønne når jeg går i fødsel.. Om ikke jeg får tegningsblødning eller at vannet går... Er 39+1 nå, og har de siste ukene hatt regelmessige rier over mange timer (som plutselig har gitt seg), kynnere dagen lang, og vonde sådan... Kommer sikkert til å føde på trappa eller noe (Vet jeg er moden, og 2-3cm åpning og)
Månefeen ♥ Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Hehehe Så spennende! Har du fått sjekket åpning? tror det blir sånn med meg og, er førstegangs å aldri opplevd dette før. Har gått med sterke murringer, regelmessige sterke kynnere (gir seg etter 2.5t), sterk stikking i underlivet, pressing nedover og "pulsering" i underlivet i noen uker.. Fødefjeset er på plass også! Blir værre og værre for hver dag, men skjønner ikke når jeg evt er i gang.. Vi bor i 4.egt uten heis, så kommer til å føde i trappa i 2.etg tenker jeg... eller kaaaanskje jeg kommer meg ned i garasjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå