Gå til innhold

Oi, jeg har kjøpt meg ny leilighet!


snoopy81+tigergutt+plomma ツ

Anbefalte innlegg

Må bare dele det med dere jenter!! :) Er glad nå!! :) Så da flytter jeg inn i ny leilighet rundt 1 juli. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra så gøy! Kjekt å få sånt unnagjort før ungen kommer. Vi la inn bud på ei leilighet i naboblokka vår i dag. Sitter å venter på megler.. han holder vel ossp å pinebenken til i morgen regner jeg med..

 

Hurrra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer kjempe masse! Vi har også lagt inn bud på leilighet for en uke siden. Men er fellesvisning på den i dag, så budrunde starter mest sannsynlig ikke før mandag. Er VIRKELIG drømmeleiligheten, så klarer ikke å tenke på noe annet, har ikke gjort det på en uke heller. Krysser fingrer og utnytter alle ønsker jeg får (marihøner osv ;))

 

Men uansett, MASSE gratulerer til deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til til deg også....håper drømmeleiligheten vil bli deres...skal krysse fingre,tær og alt.

Håper det blir grattis til dere også...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så bra! Gratulere så mye!!!

Vi er på boligjakt selv, har vært på noen visninger men så langt har vi tapt i budrundene... håper vi får napp snart vi også :-)

 

Klemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk jenter! Kan ikke tro at det gikk så fort! Nå er det bare å håpe på at jeg får solgt leiligheten min like fort... =)

Lykke til med leilighetsjakt til dere også!! Håper alle finner sin drømmeleilighet!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...