Gå til innhold

Oi, jeg har kjøpt meg ny leilighet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare dele det med dere jenter!! :) Er glad nå!! :) Så da flytter jeg inn i ny leilighet rundt 1 juli. :D

Skrevet

Åhhh...grattis med det...lykke til med alt sammen.Ha en strålende tid :-)

Skrevet

Så bra - gratulerer masse!!! I samme området eller?

Skrevet

Hipp hipp!

:-)

Skrevet

Gratulerer så mye. Kjempe gøy da!!! :)

Skrevet

Hurra så gøy! Kjekt å få sånt unnagjort før ungen kommer. Vi la inn bud på ei leilighet i naboblokka vår i dag. Sitter å venter på megler.. han holder vel ossp å pinebenken til i morgen regner jeg med..

Hurrra!!!

Skrevet

Gratulerer kjempe masse! Vi har også lagt inn bud på leilighet for en uke siden. Men er fellesvisning på den i dag, så budrunde starter mest sannsynlig ikke før mandag. Er VIRKELIG drømmeleiligheten, så klarer ikke å tenke på noe annet, har ikke gjort det på en uke heller. Krysser fingrer og utnytter alle ønsker jeg får (marihøner osv ;))

Men uansett, MASSE gratulerer til deg:)

Skrevet

Lykke til til deg også....håper drømmeleiligheten vil bli deres...skal krysse fingre,tær og alt.

Håper det blir grattis til dere også...:-)

Skrevet

Oi, så bra! Gratulere så mye!!!

Vi er på boligjakt selv, har vært på noen visninger men så langt har vi tapt i budrundene... håper vi får napp snart vi også :-)

Klemmer!

Skrevet

Takk takk jenter! Kan ikke tro at det gikk så fort! Nå er det bare å håpe på at jeg får solgt leiligheten min like fort... =)

Lykke til med leilighetsjakt til dere også!! Håper alle finner sin drømmeleilighet!! :D

Skrevet

Gratulerer med ny leilighet - men betyr dette at du flytter i ny leilighet alene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...