Lillegull og meg Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Snuppa her sover bare en halvtime om gangen x3! Skulle gjerne fått henne til å sove lenger, men det går bare ikke! Noen tips? Og hvordan gjør dere det?
lilleღpersille Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Det varierer litt. Hun sover mest bare to ganger om dagen. Første økt er lengst på gjerne 2 timer + -
lilleღpersille Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 (Noe rart skjedde...) Andre økt er gjerne opptil 1 time Hun er gjerne våken 2-3 timer mellom og har vel lengst våkentid mellom siste økt og sengetid
Lillegull og meg Skrevet 19. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. april 2009 Oj... 2 timer!! Ligger hun i vogna eller sengen sin da eller? Kan få henne til å sove 1 times tid, men d er bare når vi er ute på tur og triller vogn. Så fort vogna stopper våkner hun!
Lillepusen-78 Skrevet 19. april 2009 #5 Skrevet 19. april 2009 Gutten min sover ca fra 9.30 - 11 og fra 14 - 15.30. Begge ute i vogna. Veldig vanskelig for ham å sovne inne på dagtid. Hvis han sover lite på ettermiddag hender det han sover en halvtime fra ca kl 17, men da må vi helst gå en liten tur for at han skal sove. Legger ham kl 19 og han sover da til 06/07. Jeg er veldig fornøyd med mønsteret hans, og det er ikke noe jeg kan ta kreditt for. Helt fra han var noen uker og frem til han var ca 5 mnd sov han 3 ganger på dagtid - to lange og kort lur.... Eneste jeg har gjort er å legge ham ut i vogna til ca samme tid hver dag. Han våkner ofte og roper litt (gråter ikke) eter 30-45 min, men jeg bare sjekker ham innimellom, og han sovner alltid igjen.
lilleღpersille Skrevet 20. april 2009 #6 Skrevet 20. april 2009 Hei igjen:) Ja, hun sover best ute i vogna si. Og det er der hun har sovet på dagtid i det siste. Hun sovner lettest ved første økt, da trenger jeg ikke styre så alt for mye med henne, men siste økta er hun litt mer motvillig. Hun er ikke vant fra tidligere av å bli rugget eller bli gått i søvn, om det kan ha noe å si. Jeg legger henne og må kanskje putte i smokken noen ganger før hun finner roa. Så slipper heldigvis å rugge på vogna eller gå tur for at hun skal sovne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå