mamma til <3to<3 Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Den siste tida har jeg kjent et ganske kraftig trykk nedover...Det føles egentlig som om alt inni det holder på å "ramle" ut, spesielt når jeg står og går. Kan det ha noe med bekkenet å gjøre? Har litt smerter i korsryggen/halebeinet... Jeg har også store problemer med å "slippe" meg når jeg skal på toalettet, og sliter med å komme meg ordentlig på do. Litt vanskelig å forklare dette her men.... Noen som har vært borti noe lignende? Hva kan det være?
mamma til <3to<3 Skrevet 20. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2009 Tror jeg skal ta en tur til legen i dag, jeg... Dette går ikke lenger. Jeg blir litt småredd jeg.....
mor-igjen med 3 flotte barn Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Lykke til hos legen! Håper du får råd/hjelp. :-)
Nov79 Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 Hei, Jeg har begynt å kjenne lignende som deg. Er begynt de siste dager å kjenne veldig trykk i underlivet. Nesten som om hele ungen ligger helt nede..Men ikke så gale at jeg må kontakte legen enda. Korsryggen er vond pluss halebein. Satt faktisk tildigere idag og lurte på om jeg skulle bestille time hos kiropraktor. Sliten endel på jobb. Har kontorjobb og sitter mye av dagen. Prøver å bevege meg mye, men skal jo jobbe litt også Gi gjerne tilbakemelding når du har snakket med legen din. Lykke til og god bedring:)
meg & to små vampyrer Skrevet 20. april 2009 #6 Skrevet 20. april 2009 Jeg kjenner ofte et press nedi der. Er ikke sikker på om det er nedpress eller bekkenet mitt som tulller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå