TromsøMamma venter liten gutt Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Hører jo at dette kan henge sammen med graviditeten, vet ikke hvorfor - har ikke sjekka d heller... Slitsomt...
Tidemann Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Jeg har hvertfall fått mye mer hodepine bare den siste uka...har ike gått en dag uten at verken har meldt seg. litt ulik smerteskala fra tid til annen gjennom dagen. men det har ikke gått en dag uten...utrolig kjipt,får jo ikke lyst å gjøre noenting sosialt hvertfall!!! tror også at blodtrykket mitt er nokså lavt pga jeg kjenner det godt på morgenen at jeg må sette meg,blir ordentlig uvel og det kommer dansende prikker foran øynene.. Skal spørre legen min nestegang om det med hodet hvertfall..
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 jeg hadde sinnsykt mye vondt i hodet i forrige svangerskap. fikk henvisning til fysio.. og fikk hjelp. men det var faktisk ikke før i 3.trimester. hadde jeg bare gjort det før.. for det virket fort fort... begynte tidlig i svangerskapet.
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Ja, spesielt siste ukene har jeg vært veldig plaget av det. Var faktisk så ille at jeg ble sykemeldt noen dager... Legen mente det kunne være bihulebetennelse selv om jeg ikke var tett i nesen, noen kan visstnok ble helt tett i fbm svangerskapet. Pass på å drikk rikelig, når jeg økte vanninntaket så ble det faktisk litt bedre.
nummer fire er født Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 Jeg har også mye hodepine... Får migrene-lignenede verk hver dag hvis jeg ikke sover en stund på dagen. Har ikke hatt det sånn i de forrige svangerskapene. Men hormonene kan utløse hodepine hos mange. Jeg vil ikke skremme noen... men hørte nettopp om ei som fikk svangerskapsforgiftning og som i mange uker av svangerskapet hadde hatt hodepine og flimring for øynene. Urin og blodtrykk hadde vært fint helt til innleggelsesdagen. Så vær litt obs... (svangerskapsforgiftning er ikke vanlig før uke 20) Bedre å snakke med legen en gang for mye enn en for lite ) God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå