Gjest Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Er i uke 31 i morra.. Men fikk litt brunt utflod her i kveld... Bør jeg ringe legevakta???
Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Nei jeg ville ikke ha gjort det. Er det der i mot ferskt blod, ja. Man kan jo fort få litt blødninger etter sex f.eks.
to_tette? Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 ville kanskje heller ringt jordmødrene på føden? har også hørt det der med sex, kanskje bare en gammel slimhinneblødning og
Gjest Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 hmm... har ikke hatt sex i dag gitt... tror jeg må ta en tlf å høre asså...
to_tette? Skrevet 19. april 2009 #5 Skrevet 19. april 2009 har også hørt det med at det er friskt blod som er skummelt men ta en tlf, det skader ihvertfall ikke! tror jeg ville gjort det selv og...
Gjest Skrevet 19. april 2009 #6 Skrevet 19. april 2009 ja blod er skummelt... men dette er brunt.. får også litt når jeg tørker meg etter toalett besøk.. ringte legevakta.. de skulle ringe tilbake...
Gjest Skrevet 21. april 2009 #7 Skrevet 21. april 2009 snakket med gynokologisk bakvakt , han sa det ikke var farlig.. Men det slutter jo ikke.. Når jeg tørket meg i dag etter ett toalett besøk, så var det "klumpete" brunt slim... å jeg "murrer" litt i underlivet.. Trenger jeg bare å bekymre meg om det blir blod??
pia*fødeklar* Skrevet 21. april 2009 #8 Skrevet 21. april 2009 Ville tatt en telefon til føden jeg, og ikke legevakten. De har bedre peiling på graviditet og fødsel der enn på legevakten.
Gjest Skrevet 21. april 2009 #9 Skrevet 21. april 2009 de sier jo bare.. kjenner du liv?? ja det gjør jeg... Blir så usikker... Ringe legen min i morra tro? høre om han tar meg inn..
pia*fødeklar* Skrevet 21. april 2009 #10 Skrevet 21. april 2009 kjenner du like mye liv? Uansett så ville jeg ringt de og fortalt at du er bekymret og vil ha en sjekk.
Villvill Skrevet 21. april 2009 #11 Skrevet 21. april 2009 Hei ta kontakt med fødeavd. eller gyn.poliklinikk. Bedre du kommer in och får en sjekk. Det finns personal til dette och de hjelper deg. Lykke til
Solstråle77 Skrevet 21. april 2009 #12 Skrevet 21. april 2009 Jeg ville ringt føden, jeg.. Jeg lå hjemme med vondt i magen i mange timer før jeg ringte legen min, og han henviste meg rett til ultralyd (uke 27). Det var masse liv hos meg, men vondt i magen. Da jeg kom til føden fant de ut at livmorhalsen var for kort, og jeg ble lagt inn. Kjempe glad for at jeg tok en tlf for mye.. Og det synes jeg du og skal.. Er jo helt naturlig at man blir bekymret.
Gjest Skrevet 21. april 2009 #13 Skrevet 21. april 2009 joda.. kjenner ganske mye liv jeg altså Ringe føden i kveld? Eller ringe legen i morra tidlig??
Countess Skrevet 21. april 2009 #14 Skrevet 21. april 2009 Bedre å ringe en gang for mye enn for lite..men ikke hør på hva folka på legevakta sier! Ring legen din i morgen..de vil be deg komme til sjekk..ingen kan vite hva det er uten å sjekke det .. Lykke til
Solstråle77 Skrevet 21. april 2009 #15 Skrevet 21. april 2009 Nå er jeg kanskje en bekymret person da, men jeg ville bare ringt føden for å snakke med dem.. Tror ikke jeg hadde klart å soev - men kjempe fint om du er litt roligere enn meg...
Hemmeline Skrevet 21. april 2009 #16 Skrevet 21. april 2009 Ville ringt føden nå ikveld jeg...greit å få høre hva de mener. Tror du ville slappet av mye bedre etter en tlf dit ihvertfall! De sier at man bare skal ringe så...
Gjest Skrevet 21. april 2009 #17 Skrevet 21. april 2009 ikke sant.. legevakta er håpløs!!! ringer når jeg står opp i morra jeg... kjenner jo masse liv så.. Eller;) får se hva jeg gjør jeg...
Countess Skrevet 21. april 2009 #18 Skrevet 21. april 2009 Ring føden ikveld,og er ikke de behjelpelig burde du ringe legen din imorgen Jeg var på sykehuset igår fordi jeg trodde jeg lak fostervann(er i uke 30) men da jeg var der visste det seg at det ikke var det. Idag har jeg hatt litt små blødninger(eller litt mørkt med klomper)..tror kansje det har med at han gjorde en innvendig ultralyd,og fikk i tillegg beskjed om at jeg har soppinfeksjon.. Kan du ha det? Det kan jo forklare om du har litt klomper? nei,man skal ikke leke leger hær inne! Få tak i noen som vet hva de snakker om
Gjest Skrevet 21. april 2009 #20 Skrevet 21. april 2009 Da har jeg snakket med føde. Snakket med ei kjempe koselig jordmor:) Hun sa også at det ikke hørtes farlig ut.. Men skal noe mere skje skulle jeg bare ta kontakt.. Får ta en tlf til legen min i morra å be om å komme inn å få sjekka meg litt tror jeg... Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå