Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Jeg har fått vite at om jeg vil ha flere barn bør det skje dette året for sjangsene e allerede så minimale pga svulster "oppi der" Jeg har et barn på 3,5 år som jeg e 100%alene med, har jobb og trygge omgivelser men eier hverken leilighet eller bil Jeg vet ikke om jeg tørr bli alene med et barn til men jeg har jo så lyst på flere barn å at barnet jeg allerede har kan få flere søsken å! Men men tørr jeg, hva vil folk rundt meg si, uff e fortvilet å lei meg nå!!!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Huff så trist... Men hvordan har du tenkt å lage dette barnet? Du er jo singel? Hmm.. du får ta deg en tur til storken...
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 IKKE tenk på hva andre måtte si!! Unn deg selv ett barn, og barnet ditt en bror eller søster! Det er mer verdt enn omverdens negative holdninger!! Hvert et barn som blir født er et mirakel, uansett hvordan de ble til! Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 Uff det var jo veldig trist. Vet ikke hva jeg hadde gjort jeg. Hvordan hadde du tenkt å bli gravid da? Trur nok visst jeg hadde hatt muligheten, så hadde jeg valgt å få et barn til. Er ingen problem å være alene med 2 barn
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #5 Skrevet 19. april 2009 IKKE tenk på hva andre måtte si?? Mener du hun skal finne en tilfeldig på byen som kan knulle henne på tjukken?? Jeg blir helt sjokkert over mine medsøstre!!! At dere kan si noe sånt.. Tenk på stakkaren som blir far til dette barnet... Fy faen, jeg blir sjokker!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #6 Skrevet 19. april 2009 Man trenger da ikke å 'gå ut på byen og knulle en tilfeldig'. Hvilket århundret lever du i? 1800 tallet? Man kan faktisk dra til danmark, om du ikke viste det, dumbass !! :-) Det hadde jeg gjort i ditt tilfellet, HI.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #7 Skrevet 19. april 2009 Man kan fint få barn på andre måter en og knulle en tilfeldig fyr på byen. Er jo en mulighet og dra til en fertilitetsklinikk i Danmark. Kostert "bare" 5000kr.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #8 Skrevet 19. april 2009 nei, du! slapp av da anonym 21.44! jeg må da flire litt av deg! Det fallt ikke mg inn å tenke tanken at det var det som var ment med det svaret! (ikke jeg som har svart tidligere, første gangen jeg skriver i dette innlegget) om hun er singel, og det haster med å bli gravid av medisinske årsaker, så tenkte nå jeg iallefall at her er det snakk om sæd donasjon isåfall! du.. slapp av da til hi, forferdelig synn at du har det sånn!! uansett, så kan barnet ditt få søsken gjennom adopsjon om det skulle vise seg at det blir vanskelig med et svangerskap til. Selv om det kanskje føles som en helt fremmed tanke nå, så skal det iallefall ikke være en umulighet å få flere barn! Vil bare ønske deg lykke til med fremtiden, og god bedring!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #9 Skrevet 19. april 2009 Huff, ikke si det... Jeg venter på samme resultater og er alene med en på 1 år. Men jeg vet at jeg kommer til å legge alt av planer om det jeg hadde tenkt til og drar heller til Storken om jeg skulle få samme beskjeden. Heller alene med to barn enn å finne en mann jeg ikke kan gi barn senere. Og får jeg likevel drømmemannen,så kan vi heller prøve oss på adopsjon. Jeg håper du finner ut av hva du vil, ønsker deg lykke lykke til! Må bare spørre, hvis du vil svare, Må du fjerne noe, eller er det fordi det ikke kommer til å fungere mer...
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #10 Skrevet 19. april 2009 Hvordan er mulighetene for at du kan fjerne svulstene nå og ved en senere anledning få eggene tatt ut, befruktet og satt inn igjen? Har ei venninne som nettopp har gjort akkurat dette og med stort hell. Kanskje det kan fungere for deg også?
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #11 Skrevet 19. april 2009 Hva folk tenker, er det siste du skal tenke på. Jeg er alene med 2, og var alene da jeg ble gravid med nr 2. Ingen sa noe som helst negativt om det:) Det er ditt liv, og du må ta de valg som passer for deg. Ikke for alle andre som kanskje kan ha en mening(uten egentlig betydning). Gjør det som du ønsker, og få deg et barn til. Mange har gjort det før deg, og en blir ikke dømt lenger for dette:) DU vet grunnen til at du må gjøre det nå. Det trenger ingen andre vite, vet du:) DU vet sannheten om hvorfor. Hva andre tror har egentlig liten betydning for ditt og barnas liv:) Jeg ville ikke dømt deg om du så fant deg en tilfeldig fyr på by'n, engang;) Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå