Gå til innhold

Til dere som har hatt blødninger - trenger svar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge har blødningene deres vart??

Har hatt litt blod, ikk mye og ingen smerter så krysser fingrene for att det skal gå bra! og vet jo det gjør det i mange tilfeller men greit å vite hvor lenge det har vart for andre?!!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var i uke 5-6 når jeg blødde.

første gangen begynte det en tirsdag med mensmurringer og friskt blod. den friske blødningen gikk over fort, brunt gammelt blod noen dager etter.

akkurat en uke etter, også en tirsdag begynte det på samme viset. først litt friskt.. så gammelt brunt igjen. og da blødde jeg nesten brunt i en liten uke. mensmurringer flere dager den uka.

blødde ikke mye, og ikke slim/koagler. nå er jeg snart 14 uker, og har ikke hatt blødninger på mange mange uker :) herlig!

LYKKE til!!

Skrevet

Åh nå ble jeg letta her.. PUH!! Har akkurat begynt på uke 6.. Kansje det er noe som skjer da?!? :/ HAr ikk vært mye her heller, litt friskt blod, også gammelt brunt! men blir jo bekymret.. Har fortsatt ømme pupper, og blir fort trøtt så håper det betyr att alt er bra!

Rart hvor beskyttende man blir allerede!! :)

Skrevet

Jeg hadde det litt på samme viset rundt uke 5-6, småblødde litt av og på og stressa verre enn verst med HCG-målinger. HCG-hadde fin stigning, og ultalyd i uke 8 viste at alt var normalt. Legen min sa at så tidlig i svangerskapet kunne morkaka ligge nede ved livmoråpningen og da kunne det lett komme litt blod. Alså, ikke noe unormalt med det.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...