Gå til innhold

Partyyyyyy!!!

Norwegian by injection

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I'm here. Litt fram og tilbake, V er fremdeles våken. Håplose sengerutiner på han om dagen. F is a pain in my xxxx right now. grrrr.....Want an irishman?

Skrevet

No thanx....got enough on my plate with my Norwegian, he he!

Can you believe it! M kastet opp istad....2.gangen på en uke, jeg tror jeg mater ham for mye, rett før jeg legger han og så blir han kvalm og så kaster han opp. Merkelig greie. Han har ingen feber og er liksom ikke syk ellers! Så nå holder jeg på å vaske sengetøy, fun! Litt fram og tilbake jeg også...

What's wrong w/hubby?

Skrevet

ah - he is just a man. The nicest guy in the world, we just have VERY different standrards when it comes to the domestics......Drives me nuts! He really thinks everything is perfectly fine and I am getting physically ill over the mess and dirt!!! Now when I have 3 kids and housework. I am really wondering how in H*** I am going to be able to go back to work, AND take care of the house, make dinner mon.-fri. and organize everything that has to do w/the kids???? He will never be able to pick up in bhg. w/his work hours. Liam is 1 now, and as soon as we can get the finger out and figure out what we are doing as far as moving etc. I want to go back to work.

Poor M - too much food too late? What do you give him for supper?

Skrevet

Er du her nå?

Har noen minutter innimellom legging 1 og legging to. Eeeelsker kvelder alene m/3 barn etter en full dag med levering/henting, handling, svomming, og middag.....

Hvordan er det med M i dag? Ikke noe mere oppkast!?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...