NormaJean Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 her betaler forloveren og mine 2 søstre for kjolene selv, koster 550kr stk. Hadde aldri bedt dem om å betale for dem hvis de hadde kostet mye mer. Men spurte pent om det var aktuellt, ville ikke tvinge.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 nei.. absolutt ikke? her i min omgangskrets er det vertfall ikke vanlig at man betaler for forlover sin kjole... høres rart ut for meg og har aldri hørt om noen som har gjort det.. men, så har jeg ingen krav om hvordan kjole forloveren min skal ha heller, forventer bare at hun ser ok ut, og ikke finere kjole enn meg..hehe og det er hun heldigvis oppegåendes nok til å klare selv. om kjolen er lånt, gammel eller koster mangetusen, det er det samme for meg:) det får være hennes valg:) hun måtte jo ha betalt for kjolen sin selv, om hun skulle vært gjest.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 skal være forlover selv i sommer, og det har aldri falt meg inn at jeg skulle få kjole, har heller aldri hørt om tilfeller hvor det gar skjedd. Tror det er sjelden i såfall.
påtjukken Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 nei.. aldri hørt om at en forlover får kjole.. me kjøpe kjole til brudepikene, men forlover får kjøpe den kjolen ho vil:)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #6 Skrevet 20. april 2009 jeg vurderer og kjøpe til min forlover. jeg vet hun ikke har råd til ny. og jeg vet hva hun kommer til og gå med, jeg ikke fornøyd. med den økonomien hun har kan jeg ikke forlange at hun kjøper ny så da må jeg kjøpe. har ikke bestemt meg enda. penger er jo penger
NormaJean Skrevet 20. april 2009 #7 Skrevet 20. april 2009 jeg lurer på om spørsmålet gjelder hvis man har ett spesiellt ønske om hva forloveren skal ha på seg, dvs at hun ikke har noe valg;) Min forlover og mine to søstre skal alle ha like kjoler (som jeg har valgt) De betaler dem selv, men det tok jeg ikke som en selvfølge siden det er jeg som "bestemmer" hva de skal ha på seg....
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #8 Skrevet 20. april 2009 vist bruden bestemmer hva de skal gå med er det en selvølge at bruden betaler. ellers er det ikke vanlig at forloveren får kjole.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #9 Skrevet 25. april 2009 Jeg betalte for mine forloveres kjoler. Først sa jeg at de kunne kjøpe selv, men de kjøpte helt grusomme kjoler så da måtte jeg bare kjøpe nye:-) De synes det var helt greit da. De kostet vel ca 1000 kroner
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #10 Skrevet 26. april 2009 Forloveren min betaler kjolen selv, men vi skal til frisøren og fikse oss sammen, og da betaler jeg for henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå