Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Er gravid i uke 34 og sliter med ekstrem halsbrann. Ingenting hjelper utenom halsbrann-tabletter, og da går det i Novalucid. Men hvor mange kan jeg ta til dagen av de? Føler jeg kunne spist hele tiden for halsbrannen kommer så fort tilbake, men hva er forsvarlig egentlig. Står jo ikke noe spesifikt på pakken, bare at det skal taes etter behov.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Kanskje du burde prøve noe annet enn novaluzid for å se om det har lengre virkning? Hva med Link eller Gaviscon? Gaviscon smaker jo pyton, men skal jo legge seg som et "lokk" øverst i mgesekken og dessuten smøre spiserøret også. Kan jo være mer effektivt enn novaluzid
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 Har prøvd både Link og Gaviscon, og Gaviscon smaker,som du sier, helt pyton. Det var så ille at jeg ikke klarte spise opp alle tablettene før jeg måtte over på noe annet. Link funka ikke noe bedre enn Novaluzid synes jeg,så var derfor jeg bare fortsatte på Novaluzid.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 Gaviscon som tabletter? Har jeg aldri hørt om. Men det er bare å holde for nesa og helle innpå miksturen og skylle munnen i samme slengen før du rekker å puste. Da funker det med gaviscon
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #5 Skrevet 19. april 2009 Jeg knaska endel Novalucid under svangerskapet.... det var det eneste som hjalp for meg. Og jeg var MYE plaga med halsbrann! Siden det ikke står max dose, er det vel ikke farlig å ta de når det trengs...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå