Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syr endel barneklær, noe selger jeg eller gir bort, men mye tilfaller også gutta mine.

På alle klærne syr jeg egendesignede merkelapper, med "mitt" merkenavn.

 

Det jeg lurer på nå, er å få laget noen lapper til bruk bare på guttas klær som det står "Made by mommy" Med litt "barnslig" skrift og kanskje figuren jeg burker på det andre merkenavnet mitt.

Dette blir i stedet for den vanlige lappen.

 

Teit eller kult ?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm det er vel forsåvidt artig helt til de kommer til en viss alder.. ville ikke gjort det på større barn..

Skrevet

Det er mest til minsten på 1 år da. 5 åringen går veldig lite med hjemmesydde klær. Han liker ikke å stikke seg ut, og vil helst ha like klær som de andre gutta i bhg.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...