Gå til innhold

Hjeeelp! Hvordan skal vi pynte bordene???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt blank! Og jo mer jeg tenker på det, jo færre ideer klarer jeg å få fram! Blir helt stressa jeg!!!

Utgangspunktet blir bord plassert i hestesko, hvite duker og servietter.

Vi har liksom lyst på fargene hvitt og sølv, med innslag av glass og diverse lys. Tenkte jeg skulle lage min egen bukett; en enkel bukett med hvite kalaer. Men er også glad i roser og orkideer.

Noen som har noen gode ideer til meg som ikke koster en formue? Anyone? Vet dere om noen nettsider jeg kan titte på?

Kanksje dere kan fortelle meg hvordan dere skal pynte bordene i bryllupet deres?

Hilsen takknemlige meg som gifter meg om bare 2 måneder:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har budsjett bryllup og skal pynte "økonomiskt";)

Fargene våres er hvit, rødt og svart (med evt sølv)

Hvit duk, rød løper. Har kjøpt hvite roseblad i silke på ebay som skal være på den røde løperen. Etter jul kjøpte jeg telysholdere på salg, hvite med røde greiner formet som hjerter (litt dårlig forklart;)

Har sjokoladehjerter i rød folie til hver gjest.

hvite servietter som har rød sløyfe bundet rundt.

Bordkort og meny er i hvitt glanset papir med svart skrift og logoen vår.

Enkle lysestaker med hvite stearinlys. Mulig jeg skal ha røde roser i vaser, får se litt ann. Har også wedding favors til alle gjestene, mint esker i metall med svart barokk mønster og navnene våres og dato printet på. syns det er gøy å gi en ting som folk kan ha som minne:)

Har også fyrstikkesker med navn og dato på til alle gjestene.

Ebay er kjempekjekt når man vil kjøpe billige ting, vi kjøper nesten all derfra.

søk også wedding dekoration på google, og velg bilde, der er det mye inspirasjon å få.

HVis du vil så kan jeg sende deg bilde av bord dekorasjonen? har masse bilder til inspirasjon også på datan min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...