Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her sliter jeg for å oppnå den perfekte hvite ansiktsfarge, bruker caps og høy solfaktor...åsså har jeg blitt brun i dag. Hvordan bli hvit i en fei...og holde på hvitfargen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får høre med Michael Jackson.

Har du blitt gother?

Skrevet

En natt i badekaret med en betydelig mengde klorin i badevannet bør gjøre susen. Vær obs på diverse uheldige bivirkninger, og hold håret på trygg avstand.

Skrevet

Jeg har blitt en syklende gother. Neida. Jeg har etter denne påsken studert fjeset på en god del nedsolede på min egen alder og faktisk... De leder stort når det gjelder antall rynker. Akkurat nå er jeg enda brunere etter en drøye fire mils sykkeltur på morrakvisten. Sånn. Da fikk jeg sagt det. 4 mil og væl så det. FIRE MIL. og skille etter hjelmen:/

Skrevet

Det finnes mange kremer fra de fleste store kosmetikaselskaper som selger lysnende kremer. Hvor bra det er for huden vet jeg dog ikke...

Skrevet

Sikker på det ikke er et tydelig skille der hjernen pleide å være? Fire mil på sykkel er for jævlig. Gjør du det frivillig må de ha fjerna hjernen din i søvne. Hilsen rompa mi.

Skrevet

Du kan prøve på et par runder med eksamenstid, det holder ihvertfall brunfargen unna her.

(Jammen godt når jeg har noe å skylde på, lurer på hva jeg skal si når jeg sitter her like hvit i slutten av august.)

Skrevet

jeg vil anbefalle deg, for alles velvære å legge bort sykkelen. (er ikke spesielt glad i syklister langs bilveien) og om du holder deg inne i tillegg så hjelper det jo masse på fargen. jeg personlig er skummetmelkblå :)

ellers er jo solkrem med solfaktor 50 å anbefalle :) bare jeg som greier å bli solbrent med solfaktor 50

Skrevet

Vanligvis ville jeg sagt: "Flytt til Bergen", men tror du ikke det har vært sol her i det siste! Det var ikke dette jeg betalte for!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...