ungmor09 Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Har en jente som får behandling med freijkaspute og tenkte jeg skulle begynne på babysvømming med henne. Hvordan er det i forhold til behandlingen? noen med erfaring?
Klar Som Et Egg Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 Det lurer jeg også litt på.. Tror det står at en må avtale dette med behandlende lege, så du kan jo ta en tlf inn til sykehuset, på den avd der dere følges opp... Hvor lenge har dere igjen med behandling (forespeilet behandlingstid)? Vi skal på rtg kontroll om 24 dager, da er snuppa 4 mnd og en uke, og håper da vi blir feridg, for nå er jeg ordentlig lei den puta! Går det greit med dere? Passer bilsete og vogn og sånn..? Synes det som har vært kjipt er alt det tøyet som vi fikk og kjøpte før fødselen.. dumme meg vasket jo alt tøyet først, lite tenkte jeg på at vi kanskje ikke kunne bruke alt!! Og så veldig dumt og leit at en ikke får like mye kroppskontakt, kosingen blir litt trøblete etterhvert som babyen blir større med pute.. Det har vært det verste med alt! Håper du får svar på babysvømming-spm ditt da.. Vi bestemte oss for å vente til hun er feridg med puta vi, likså greit det tenkte vi..
ungmor09 Skrevet 19. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. april 2009 Jeg fikk melding i dag om at vi hadde fått plass på babysvømming, å skal starte i MORGEN! =/ Vi skal til ny ul den 5 mai. Håper så INNDERLIG vi blir ferdig, er så sykt lei den puta nå!! hun blir da 3 og en halv måned. Alt går greit, er bare utrolig slitsomt med den puta, lei av å ta den av å på hver gang vi skifter. Virker som jenta vår også begynner bli lei, pga. hun klager hver gang vi tar den på. Bilstolen vil passe til den 5 mai hvertfall. Men viser det seg at vi må fortsette bahandling må vi se etter noe annet =/ Vognen er emmaljunga og den passer enda en stund til =) hvordan er det med dere? Ja, har gjort akkurat det samme som deg når det gjelder klærne =/ hadde jo aldri trodd eller tenkt på at hun skulle ha pute. så i dag har jeg pakket ned flere poser med klær som er for små og aldri vært brukt =( skal prøve å ringe legen vår i morgen jeg så får vi høre hva han sier takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå