Hønemor ___ Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 samboeren din hadde gitt en lang klem til en jente med armene rundt til en jente han ikke kjenner spesielt godt men dette etter å ha stått og pratet litt... Dette er på en fest !
2stk*perfekteBarn Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 Nei.. det har da hendt jeg har stått å pratet med noen av det motsatte kjønn og at vi deretter har gitt hverandre en lang klem før vi har gått hver til vårt.. Men jeg er likefullt lykkelig gift og elsker min mann høyere enn høyest! Synes ikke man skal overtolke hver eneste handling til enhver tid.... Det er jo heller ikke til å unngå at man oppigjennom et samliv over flere år, kan møte noen man blir litt begeistret for. Men det trenger ikke bety at han ønsker å bytte deg ut lell..
Sånn kan det gå Skrevet 19. april 2009 #5 Skrevet 19. april 2009 Da hadde jeg antatt at vedkommende hadde vært lei seg eller noe og derfor trengte en klem.
cherry coke Skrevet 19. april 2009 #6 Skrevet 19. april 2009 NeiHadde tenk at de hadde en hyggelig samtale og god kjemi.
Hønemor ___ Skrevet 19. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 19. april 2009 personen var ikke lei seg og det var ikke noe spesiell grunn til klemmen ... denne personen kom tilfeldigvis innom og var der 15 min ... og samboeren som ga klem kom tilfeldig i prat ... og den som kom innom trakk seg også litt akkurat som samboeren var litt pågående ...
millie+2klumper Skrevet 19. april 2009 #8 Skrevet 19. april 2009 jeg hadde reagert da ja. Jeg er vel litt sjalu av meg jeg da men hvorfor skulle han på død og liv gi henne denne lange klemmen?!
Hønemor ___ Skrevet 19. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 19. april 2009 godt å høre at det ikke bare er meg Det var ingen spesiell samtale mellom de da det sto 4-5 stk og pratet sammen også ble det mer de to og det førte til den lange klemmen med armene rundt hverandre...
winneboo Skrevet 19. april 2009 #10 Skrevet 19. april 2009 Hadde nok ikke reagert på en spesiell måte, men hadde nok spurt han hvem denne jenta var.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 19. april 2009 #11 Skrevet 19. april 2009 Jeg hadde nå ihvertfall spurt hvem det var! Og på fylla blir jeg temmelig sjalu. Slitsomt...
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 19. april 2009 #12 Skrevet 19. april 2009 da hadde jeg nok stusset litt ja, hadde spurt etterpå hvorfor han gjorde slik, er ikke spesielt sjalu av meg....
Hønemor ___ Skrevet 19. april 2009 Forfatter #13 Skrevet 19. april 2009 Han svarer at han ikke husker at han gjorde det og at han ikke vil noe med hun og ikke liker hun , jeg har deg og hun har type ...men kjenner jeg irriterer meg litt forde... Det var det han svarte og punktum liksom ... selvom han ser det irriterte meg
Mille** Skrevet 19. april 2009 #14 Skrevet 19. april 2009 Ja, jeg hadde reagert. Samme hadde han gjort hvis det var motsatt.
Gjest Skrevet 19. april 2009 #15 Skrevet 19. april 2009 Ja, men bare fordi jeg vet at han aldri pleier å klemme folk med mindre han kjenner dem veldig godt. Hadde vel ikke blitt sur ... bare veldig overrasket og hadde vel spurt hva i alle dager som gikk av ham.
erteposen + 4 Skrevet 19. april 2009 #16 Skrevet 19. april 2009 Nei, tror ikke det. Hadde vel lurt på om det var et gammelt bekjentskap siden han ikke er klemme lenge typen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå