Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Og hvorfor lar du deg irritere av den personen?
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 forumtrollet uten tvil. En wannabe-yppert som bare lager ufred og bråk på disse sidene.
blond Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 Hvis jeg skulle begynne å irritere meg over noen her ville det vært et sikkert tegn på at jeg var her for mye.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 Kjøttpølsa og de jævla kverulerende svarene personen kommer med.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #5 Skrevet 19. april 2009 Jeg er forferdelig irritert på meg selv....
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #6 Skrevet 19. april 2009 Har lenge irritert meg over sunnybeach som skriver så jævlig lange overskrifter på en eller annen syk dialekt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå