babyborn08 Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Vi kjøpte en vogn på Barnas Hus i august i fjor. Nå har snuppa blitt 6 mnd og vi gikk for en mnd siden over til sportsvognen. Men så viser det seg at sittedelen/ryggen er skjev. Hun heller til høyre side når hun sitter og ligger. Og dette er jo feil, en reklamasjon mener jeg. Jeg var oppe og sa i ifra.. De skulle sende dette inn til TFK og høre om dette var reklamasjon. det var det nok mest sannsynlig ble jeg fortalt. De hadde vært borte i dette før. Jeg tok også bilder av vognen som de skulel sende inn til tfk der feilen tydelig vises. Jeg skulle bli kontaktet når de fikk inn nye sitttedeler. Etter 2 uker ringte jeg og ble fortalt at dette var en reklamasjon og at jeg bare kunne komme å hente en ny sportsdel når de fikk det inn. Men når, det viste de ikke.... Jeg sa også at jeg synes det var dårlig at jeg ikke hadde fått vite noe om saken. jeg hørte ikke noe og dro opp dit forrige mandag og da var det ingen som kunne svare med på hvordan det lå an med saken min. Han som hadde med det å gjøre kom på jobb om en time. De tok nr mitt og skulle ringe meg tilbake. Jeg ble ikke ringt opp!!!!!! Så dro jeg dit på lørdag og lurte på hva som skjedde...Da var det heller ingen som kunne svare meg fordi ingen av de var på jobb. Men hun ene ekspeditøren ringte han ansvarlige og hørte... Da fikk jeg beskjed om at TKF ikke hadde svart på om dette var en reklamasjon og at de ikke viste noe mer om saken.... de skulle ta kontakt med TKF på mandag og da skulle jeg få et svar... Jeg blir så irritert og fortvilet.... Selv må jeg mase om hva som skjer med saken! Så får jeg uriktige opplysninger, om at de har godtatt reklamasjonen, noe som ikke stemmer... Det har nå gått over 4 uker og jeg synes dette er dårlig. Jeg har rett og slett ikke lyst til å vente på noe nye sittedel og er rett og slett lei av dårlig sevice og vil reklamere på hele vogna... hjulene punkterer jo hele tiden også, og i tillegg klarer de å selge meg feil slange til hjulet... Hva synes dere jeg kan si... Kan jeg få reklamere på hele vognen? Er lite interesert i å vente lengre på en ny del... Og vil heller ikke at Søta skal sitte i en vogn som er skjev!!!!! Noen som har vært borte i dette før?
Minnie Mom Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Er ikke sikker på om du kan heve hele kjøpet, men synes godt de kunne gi deg en lånevogn så lenge. Dårlig service! Har handlet en del på Barnas Hus, men aldri fått bra hjelp der. Har et par ganger faktisk hjulpet andre kunder med vogner, fordi de ansatte ikke hadde peilig. Sist gang skulle jeg ha Reima klær på salg, ingen plakater eller priser, og hun som jobbet der i avdelingen gadd nesten ikke svare meg da jeg lurte på prisen..
babyborn08 Skrevet 19. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2009 Har handlet en del der jeg også faktisk.. så er så skuffet:( Men jeg skal dra dit i morgen tidlig når de åpner og ta en god og saftig prat med dem! Flere av dem som jobber der som ikke har peil på ting man spørr om.. Men det at de git meg opplysninger som ikke er riktige da, det er ikke bra da....
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 Det med vognen må du desverre bare mase... Prøv å få snakket med butikksjefen! Men det med hjulene er nok ikke bare reklamasjon... Skifter dere slangene selv? Har du sjekket inni dekket etter skarpe små biter som kan lage hull? Ikke alltid like lett å legge merke til! Og hvis dere skifter selv, bruker dere sånne plastsaker eller skrutrekker? Hvordan vet dere at dere får feil slange? Dimensjonen på bakhjulene er 12 1/2 x 2 1/4...
Zupermam Skrevet 19. april 2009 #5 Skrevet 19. april 2009 Barnas Hus sucks!! synes de har veldig merkelig betjening og service generelt.
babyborn08 Skrevet 19. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. april 2009 jeg skal mase:) skal rett dit i morgen tidlig... Hm... det med slangen ja... så ut som om det var riktig str, men ventilen var bøyd, så den fikk jeg ikke gjennom den hullet i eiken, hvis du skjønner? Pleier å la dem bytte slange jeg, så da blir det gjort skikkelig... men det var jo ingen som kunne det der på en lørdag så da måtte jeg jo bare fikse det selv:( kjøpte lappesaker til den gamle slangen, men dekket nektet og godta limet og lappen....haha, må le hvor irritert jeg har vært i dag, har ikek fått gått tur en gang!!!!!!!!!! Grrrr..
mai mammaen til to Skrevet 19. april 2009 #7 Skrevet 19. april 2009 jeg kjøpte vogn for litt over et år siden. kjøpte en teutonia mistral. med softbag. når jeg kom hjem så jeg at vi manglet den bøylen over. jeg dro tilbake og sa at den manglet. men den hadde de ikke inne så de skulle bestille den., så skulle dem ringe. fikk beskjed om at dem skulle ringe og at det tok et par uker. jeg gikk innom dem siden jeg ikke hørte noe og fikk beskjed om at den kom om en uke eller noe. kom tilbake etter to uker og ingen bøyle var komt. jeg var da høygravid og skikkelig irritert. sa klart å tydlig i fra. og fikk da plukke varer for 500 kr i butikken. hehe.. men når det var gått 5 mnd siden jeg hadde kjøpt vognen så dro vi inn jeg og sambo og den nye babyen som hadde blitt født. sambo ble mega irritert og tok dem kraftig. da tok det en uke så hadde vi den utrolig irriterende...
babyborn08 Skrevet 19. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 19. april 2009 dårlig service altså.. de skulle ringe meg i morgen etter de hadde ringt TFK, men jeg drar dit i morgen tidlig jeg. Og da skal jeg si på en pen måte hvor dårlig service de har... og at det er flere som snakker om service dems rundt omkring..!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå