Gå til innhold

Barnas Hus - ta en titt her:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kjøpte en vogn på Barnas Hus i august i fjor. Nå har snuppa blitt 6 mnd og vi gikk for en mnd siden over til sportsvognen. Men så viser det seg at sittedelen/ryggen er skjev. Hun heller til høyre side når hun sitter og ligger. Og dette er jo feil, en reklamasjon mener jeg. Jeg var oppe og sa i ifra.. De skulle sende dette inn til TFK og høre om dette var reklamasjon. det var det nok mest sannsynlig ble jeg fortalt. De hadde vært borte i dette før. Jeg tok også bilder av vognen som de skulel sende inn til tfk der feilen tydelig vises.

Jeg skulle bli kontaktet når de fikk inn nye sitttedeler.

Etter 2 uker ringte jeg og ble fortalt at dette var en reklamasjon og at jeg bare kunne komme å hente en ny sportsdel når de fikk det inn. Men når, det viste de ikke.... Jeg sa også at jeg synes det var dårlig at jeg ikke hadde fått vite noe om saken.

jeg hørte ikke noe og dro opp dit forrige mandag og da var det ingen som kunne svare med på hvordan det lå an med saken min. Han som hadde med det å gjøre kom på jobb om en time. De tok nr mitt og skulle ringe meg tilbake. Jeg ble ikke ringt opp!!!!!!

Så dro jeg dit på lørdag og lurte på hva som skjedde...Da var det heller ingen som kunne svare meg fordi ingen av de var på jobb. Men hun ene ekspeditøren ringte han ansvarlige og hørte... Da fikk jeg beskjed om at TKF ikke hadde svart på om dette var en reklamasjon og at de ikke viste noe mer om saken.... de skulle ta kontakt med TKF på mandag og da skulle jeg få et svar...

Jeg blir så irritert og fortvilet.... Selv må jeg mase om hva som skjer med saken! Så får jeg uriktige opplysninger, om at de har godtatt reklamasjonen, noe som ikke stemmer...

Det har nå gått over 4 uker og jeg synes dette er dårlig. Jeg har rett og slett ikke lyst til å vente på noe nye sittedel og er rett og slett lei av dårlig sevice og vil reklamere på hele vogna... hjulene punkterer jo hele tiden også, og i tillegg klarer de å selge meg feil slange til hjulet...

Hva synes dere jeg kan si... Kan jeg få reklamere på hele vognen? Er lite interesert i å vente lengre på en ny del... Og vil heller ikke at Søta skal sitte i en vogn som er skjev!!!!!

Noen som har vært borte i dette før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, krev ny vogn eller pengene tilbake. Du kan jo ikke måtte vente så lenge? Dårlig service syns jeg.

Skrevet

Så du skal la babyen sitte i en skjev vogn fordi at de ikke klarer å skaffe ny sittedel? Det er utrolig dårlig service, også kan det jo umulig være bra for ryggen til babyen.

Krev ny vogn på dagen! Nå har du vært tålmodig lenge nok. Hjelper ikke det, kan du jo kontakte Forbrukerrådet, eller tv2 hjelper deg. He he, de er som regel snill når de står forran kamera.

Skrevet

Det er helt irrelevant for deg om TFK godkjenner dette som reklamasjon, du har en kjøpsavtale med BarnasHus ikke med TKF. Krev en ny vogn eller ny sportsdel umiddelbart eller i det minste en ordentlig lånevogn i mellomtiden så får de ta saken med TFK eller eventuelt tapet hvis TFK ikke godkjenner det som reklamasjon.

Utrolig dårlig service og butikker kan ikke gjemme seg bak leverandører og skylde på dem. Dette er deres ansvar som har solgt deg vogna og da får de ordne opp i det også!

Skrevet

Helt enig. Veldig dårlig service. Vi har fått topp service på Barnas Hus når det har vært noe. De har jo også lånevogner som du får med deg om det er feil ved din egen vogn. Det burde du iallfall fått tilbud om!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...