Gå til innhold

Da er rommet til lillegutt egentlig klart =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okai vet at vi har begynt tidlig.....

Jeg er 22 uker på vei, og idag kjøpte vi det vi manglet nemlig stellebord og seng. Mannen har fått vist sin handy side og fått satt det opp. Er så stolt av han =) Forrige helg malte vi den ene veggen lyseblå, og garderobeskapet ble satt opp for noen mnd siden.

Nå venter vi på vognen og bilstolen som vi har bestilt, regner med å få det iløpet av noen uker.. Skuffer og skap er fulle av klær og alt fra febertemp til brystpumpe, salver,masse bleier og smukker..

Er jo bare så morro å handle inn, men nå får vi holde døren stengt der inne så vi ikke blir lei innredninga før lillegutt kommer =)

Flere som syntes det er gøy å handle og ordne istand tidlig ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå så koslig det hørtes ut:) Jeg skulle veldig gjerne ha gjort alt tidlig sånn som du, men har ikke tid eller mulighet... Vi trenger en del nye møbler for å gjøre kontoret om til barnerom, som skal fraktes fra ikea og nordover først til sommeren. I tillegg MÅ jeg bruke all min fokus på eksamen, så jeg burde ikke styre for mye med å ordne alt ennå..

Har kjøpt inn vogn og stellebord for en mnd siden da, og rett før helga fikk vi en seng gratis av noen venner som ikke trengte sin gamle lengre:)

Skrevet

Jeg er også 22 uker nå, og vil handle hele tida. Det vil moren min også, gutten vår blir første barnebarnet hennes :-D Mitt problem er penger/prioriteringer og en samboer som holder litt igjen. Vi har nettopp bygd nytt hus, og bør strengt tatt prioritere å male utvendig, samt planere ute og sånn før vi begynner med de store baby utgiftene. Så det er ikke mye som er kjøpt inn ennå. Men da jeg var på UL og fikk vite at dette helt sikkert blir en gutt dro jeg rett avgårde og kjøpte litt klær. Nå har jeg snart nok i str 56 (tør ikke kjøpe str 50 for både jeg og sambo var forholdvis store som nyfødte) og mamma har kjøpt inn så det holder i str 62. Jeg renger med at når baby har blitt så stor at han trenger 68 er det så mye nytt og fint i butikkene at det kan jeg ikke kjøpe nå.

Men til uka skal vi bestille barnevogn, jeg må bare bestemme meg helt for hvilken type vi skal ha. Jeg har en del forskjellge jeg har lyst på, men trenger vel strengt tatt ikke mer enn en sånn helt med det første. Så får vi se på seng og sånn etterhvert. Jeg har litt lyst på en sånn rund stokke seng, men det blir litt i dyreste laget. Kommode og skap ha vi allerede, så det er egentlig ikke så mye som skal inn. Men i løpet av sommeren bir vel alt klart til den lille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...