Gå til innhold

blir helt sjokkert jeg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

lillebroren til samboeren min er den største drittungen som overhode kan gå på denne planet!! ikke nokk med at han får alt han peker på, er han så forbanna frekk mot oss rundt han og foreldrene!!

Han kjefter hele tiden på foreldrene og forteller hvor udugelig dem er i alt, og hvor fælt han har det! greit nokk det- for han er i en ''fjortis'' alder, MEN ingenting av det han sier eller gjør får noe som helst konsekvenser av foreldrene!! er dem virkelig så dum?? han beårdrer moren sin til å f.eks sjenke han brus-som da står 5 cm unna han, og hu gjør det. Eller at han er frekk nokk til å beårdre henne til å gjøre forskjellige ting for han, som hu også gjør!!

Det er helt i orden for meg at han oppfører seg sånn ovenfor dem, siden dem godtar dette, MEN at han er frekk ovenfor meg og den lille ungen min på 11 måneder, der går grensen!!

vet ikke hva jeg skal gjøre!! foreldrene hans sier ikke noen ting til han når han holder på sånn.. nesten lyst å banke han, når han er aleine!!!

måtte bare få dette ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sagt ifra rett ut til han Noen ganger så trenger slike folk å bli satt på plass. DU kan iallefall forsøke, for det virker som ingen har forsøkt det før...

Skrevet

sett han på plass! vedder på at han hadde blitt lang i masken. Siden han tydeligvis ikke er vant til det:P

Skrevet

ja jeg kommer nokk til å gjøre det neste gang. litt bekjymret for hvordan foreldrene vil reagere. men får ta det som det kommer;)

HI

Skrevet

hvis foreldrene reagerer på at du setter han på plass, men at de ikke reagerer på sønnen sin oppførsel, ja da er det ingen tvil om hvem som bør føle seg dumme. Ikke du ihvertfall.

Kanskje vil han ikke respektere foreldrene mer, men jeg tipper han får mer respekt for deg ;)

Skrevet

hehe, ja det er flere av oss som godt kunne tengt oss å sette han på plass;))

HI

Skrevet

du trenger ikke legge deg opp i "oppdragelsen". Men du kan si klart i fra hva du ikke tolererer i itt hjem, og mot deg og din familie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...