Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Jeg er 7 +1 og har hatt mye vondt i hodet i det siste ,svimmel er jeg også . Noen andre som har det sånn ?
NurseShark Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Hei, Jeg er bare 5, og har alt hatt to dager med hodepine. (og stiv nakke i forkant). Det kommer og går.. Jeg har lest at det visstnok er vanlig å ha det i begynnelsen (som kvalme). Jeg har hatt et par episoder med aura migrene før, og da skal man vist være mer utsatt, men håper ikke det fortsetter. Muligens blir man fortere dehydrert, så sikkert viktig å huske å drikke ekstra mye vann..., dumt at man ikke kan ta ibux heller for paracet hjelper jo ikke noe særlig- da blir man jo litt lammet liksom.. Håper det går over for deg!! Det er jo ikke noe godt.
Hanney*daiperdaika og påhenget Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 Jeg har hatt noen episoder med hodeverk. Den ene gangen så vondt at jeg lå i sengen å gråt mine modige tårer. Stiv nakke har jeg også erfart litt i sammenheng med hodepine. Nå har det gitt seg hos meg (bank i bordet) er 7+3, men kvalmen kommer og går litt. Svimmel er jeg alltid i graviditeten
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Ja mye hodepine her. men veldig rar hodepine liksom. Har litt migreneplager, men lenge siden jeg har hatt anfall. Men jeg har hatt mye vondt i hodet det siste året, men da har det vært i tinningen liksom. Nå etter at jeg ble gravid er det mer sånn trang hjelp og ullhue på en måte. Blir fort susete i hodet, men ikke direkte svimmel Og så er jeg mye kvalm. Hodepine og kvalme kommer samtidig merker jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå