Gå til innhold

Jeg må være veldig rar...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver eneste dag går jeg og håper på at det ikke skjer noe enda... Er ikke ferdig med alt jeg ønsker å ha ferdig til babyen kommer, og føler meg så sliten når kvelden er kommet at jeg ikke orker tanken på at jeg skal våkne av at noe er på gang. Føler meg nok litt utenom det vanlige her inne;o) Har 6 dager igjen til termin...

Så dere får bare hoppe foran meg i køen;o)

Lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det akkurat som deg, og følte meg også rar - helt motsatt av "alle andre" her inne liksom... ;-) Ville bare la deg få vite at du ikke er heeelt alene ;-) Og, for å si at når jenta vår først var kommet til verden, var alle tanker om å ikke være klar helt borte :-)

Lykke til videre !

Skrevet

Skjønner deg godt jeg! 2 uker til termin og hver kveld når jeg legger meg er jeg så stup trøtt at jeg "håper det ikke skjer noe akkurat i natt, for nå trenger jeg å sove..." Samtidig er det litt skremmende også med alt som skal skje så det er lett å tenke at "det er heldigvis enda noen dager/uker til". Skummelt å tenke på at det kan skje når som helst. Jeg har ikke engang klart å pakke bagen helt ferdig enda :-)

Skrevet

kan slå meg med i den "rare" gjengen jeg og ;)

Skrevet

Godt at jeg ikke er helt tullerusk da;o)

Har vonde kynnere, og er løs i magen i kveld. Så jeg er litt stressa ja... sikkert bare fordi jeg er sliten. Godt vi er flere med i denne "klubben".

Med lillegutt rakk jeg aldri å bli lei, og heller aldri klar for fødsel, så det er vel bare noen som er sånn da!

Med tanke på den bagen... den har jeg ikke begynt på jeg... hihi...

godt jeg ikke er alene!

Lykke til da jenter!

Skrevet

alt det kunne jeg skrevet selv :)

bagen ja.... har en viss formening om hva som skal være oppi der da....

Skrevet

jeg har ul termin 30 mai og mens termin 14mai, å jeg er så lei av å gå gravid at jeg håper det skjer noe hver dag jeg .. hehe, blir gla når jeg kjenner noe.. hehe.. ,men jeg veit jo at hu ikke kommer før hu er klar da.. :) er 3 gangs..

Skrevet

:o)

Vi er jammen forskjellige! men har generelt et inntrykk av at de fleste er lei fra en måned før termin, hvis ikke før...

Nevnte at jeg ikke føler meg klar for jordmor her i stad, og hun sa at jeg ikke kom til å føde før jeg var klar. Hmmmmm... vel, jeg var da ikke klar sist heller;o) Men jeg håper hun har rett!

Skrevet

hehe... kanskje det er fordi vi skal ha to tette begge to?

Jeg får 23 mnd i mellom mine. Du da, to_tette?

Skrevet

kanksje det er fordi du har fått barn før at du ikke føler deg helt klar enda? jeg har en på 18 mnd, og jeg har fortsatt friskt i minne hvor strevsomt det var, både fysisk og psykisk, å få barn. denne gangen er det i tillegg en liten tass som er på full fart inn i trassalderen som krever sitt. vi får slappe qav så godt vi kan, så lenge vi kan :)

Skrevet

Ja, det er godt mulig at noe av grunnlaget ligger der. Her har også trassalderen kommet for fulle mugger, og jeg kjenner meg ganske sliten om dagen... annenhver uke er jeg hjemme alene på ettermiddag/kveld og, så det er litt hektisk og tungt nå;o)

Jaja, han kommer nok innen en 3 ukers tid, uansett;o)

Masse lykke til til deg! Kose deg og slappe av du og!

Skrevet

Jeg har 3 uker igjen til termin og er lei av å være gravid, men er ikke klar for at noe skjer ennå likevel. Om et par uker håper jeg overskuddet er tilbake og ting på plass, sånn at jeg kan være klar for å vente på minien jeg også, så satser jeg på at ting ikke skjer før... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...