Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Skal man få mensen når man bruker kobberspiral, eller er man mensenfri? Akkurat som når man går på p-sprøyta?
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Du får mensen som normalt, ja. Det er vanlig at den blir kraftigere. Kobberspiralen påvirker ikke eggløsningen.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 Takk for svar:) Selvom jeg ikke helt likte svaret;) Kobberspiralen ble satt inn hos meg 6.uker etter fødsel. Jeg sluttet å fullamme for 3.mnd siden og sluttet helt for 1.mnd siden. Nå er lille gutt snart 9.mnd og jeg har enda ikke fått mensen...
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 Takk for svar:) Selvom jeg ikke helt likte svaret;) Kobberspiralen ble satt inn hos meg 6.uker etter fødsel. Jeg sluttet å fullamme for 3.mnd siden og sluttet helt for 1.mnd siden. Nå er lille gutt snart 9.mnd og jeg har enda ikke fått mensen...
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #5 Skrevet 19. april 2009 hormonspiral er tingen ingen mens i det hele tatt:) ingen bivirkninger helt topp.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #6 Skrevet 19. april 2009 Tror ikke du skal bekymre deg for det. Jeg fikk igjen mensen et år etter fødselen, og det er ikke unormalt.
Gjest amandine Skrevet 19. april 2009 #7 Skrevet 19. april 2009 ...Og bare for sikkerhets sklyld, du er ikke gravid? Jeg har nemlig to tette først, hadde ikke fått mensen etter nr 1 når jeg ble gravid med nr2, da brukte vi riktignok ikke prevansjon, det gjorde jeg derimot når jeg ble gravid med nr3, da hadde jeg nemlig kobberspiral... Og sier det nok en gang, takk og lov at den ikke virket, tenk om vi hadde gått glipp av Knøttet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå