Gå til innhold

Kobberspiral... et lite spørsmål bare...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal man få mensen når man bruker kobberspiral, eller er man mensenfri? Akkurat som når man går på p-sprøyta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får mensen som normalt, ja. Det er vanlig at den blir kraftigere. Kobberspiralen påvirker ikke eggløsningen.

Skrevet

Takk for svar:)

Selvom jeg ikke helt likte svaret;)

Kobberspiralen ble satt inn hos meg 6.uker etter fødsel. Jeg sluttet å fullamme for 3.mnd siden og sluttet helt for 1.mnd siden. Nå er lille gutt snart 9.mnd og jeg har enda ikke fått mensen...

Skrevet

Takk for svar:)

Selvom jeg ikke helt likte svaret;)

Kobberspiralen ble satt inn hos meg 6.uker etter fødsel. Jeg sluttet å fullamme for 3.mnd siden og sluttet helt for 1.mnd siden. Nå er lille gutt snart 9.mnd og jeg har enda ikke fått mensen...

Skrevet

hormonspiral er tingen ingen mens i det hele tatt:) ingen bivirkninger helt topp.

Skrevet

Tror ikke du skal bekymre deg for det. Jeg fikk igjen mensen et år etter fødselen, og det er ikke unormalt.

Gjest amandine
Skrevet

...Og bare for sikkerhets sklyld, du er ikke gravid? Jeg har nemlig to tette først, hadde ikke fått mensen etter nr 1 når jeg ble gravid med nr2, da brukte vi riktignok ikke prevansjon, det gjorde jeg derimot når jeg ble gravid med nr3, da hadde jeg nemlig kobberspiral... Og sier det nok en gang, takk og lov at den ikke virket, tenk om vi hadde gått glipp av Knøttet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...