Gå til innhold

kjønn og legging? noen forskjeller?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en gutt på 3,5 år, og det har gått veldig i perioder, både på godt og vond. Nå er det "jeg vil ikke legge meg!!"....

Jenta på 15 mnd er stort sett grei, men har ikke alltid vært det.

Skrevet

Jenta mi er enkel (med noen få unntak seff) men hun har også hatt faste rutiner siden hun "spratt" ut av kroppen min :o) Gutteplutt foreløpig like enkel, men baby er jo litt unntak uansett ;o)

Skrevet

Vi har 3 gutter og ene var et mareritt å få i seng fram til han var nesten 3 år, de andre har gjevnt over vært veldig greie (en og annen liten periode med litt vranglås, men det er ikke ofte/mye).

Skrevet

Mine gutter også. Men om vi avviker fra rutinene med 5 åringe, så blir han verre. Gir lillefingeren og han tar hele hånda.

Det ligger i barns natur å prøve ut grenser.

Tror dette handler med om faste rutiner enn om kjønn.

Skrevet

Har to gutter. de sover 12 timer hver natt ;o)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jenta mi har vært et mareritt å legge i snart 3 år.. guttungen er 19 mnd og har ikke tulla en eneste kveld..

Skrevet

Har to gutter.Begge har vært enkle fra de var nyfødte.Sluttet med nattmåltid da de var mellom to-tre mnd og fra den tiden har de alltid sovnet på en-to-tre og sovet til det er "greit" å stå opp,hehe...Dvs etter kl syv!

Skrevet

Gutten min var litt engstelig for å ligge aleine når han var baby men det tok me hensyn til og når han var 19mnd så flytta han inn på eget rom med stor seng og sovna uten problemer der etter at me hadde gått. Etter det så har han vore ein drøm å legge.

Jenta mi skulle på død og liv ligge aleine når ho skulle sova, så ho bare la me og sa natta til så sov ho. Når ho blei ca 2år så blei ho engstelig for å ligge aleine så da tok me hensyn til det.

Nå sover begge på samma rom for øyeblikket så da går det bra for vesla som ikkje vil sovne aleine lengere. Begge to sover heile natta med mindre det er noko spes og det er jo lov.

Begge to har sovet godt om natta heile tida så eg har ingenting å klage over.

Her er det ikkje noko forskjell på kjønn men heller induvidualitet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...