strikkemor til 2... Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 hei! jeg hører så mye forskjellig i forhold til maling og svangerskap. vi har nettopp flyttet inn i nytt hus, og her gjenstår det endel malejobb, men kan jeg gjøre noe av dette? er 9 uker på vei, og fullt sykemeldt i en måned til. men jeg har enkelte dager hvor formen er litt bedre, og da hadde det vært greit å fått gjort litt her hjemme. i tillegg planlegger vi å male huset utvendig nå i vår/sommer. er det noen som vet om det er farlig/ skadelig for fosteret om jeg maler? på forhånd takk!
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Jeg har bare lest og hørt at man bør holde seg unna kjemikalier med sterk lukt, fordi det kan være skadelig for fosteret. Det kan jo også bety maling. Men du kan sikkert søke mer på google om dette
strikkemor til 2... Skrevet 19. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2009 noen som vet om en side hvor en kan lese om dete på nettet?
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 http://www.babyverden.no/templates/Article____442.aspx
ladand# 02.09.06 Skrevet 19. april 2009 #5 Skrevet 19. april 2009 Du har jo denne nye malingen som heter Sense som skal være trygg for gravide. Ville brukt maske ihvertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå