Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 De små trenger jo ikke stor dyne, men kan tenke meg å ha en i senga og en i vogna. Hvor stor dyne skal man kjøpe? Har de sånt på Ikea eller feks Kid? Når begynner de å bruke pute? Så mange ting man ikke vet...
Ladybug~N&E Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 vi hadde en 65x80 i vogna og en 80x100 i senga. alt i dun. kjøpt på princess. merket heter andungen. vi begynte å bruke pute når han var rundt 3mnd tror jeg. men man kan bruke det fra begynnelsen. det er jo bare en liten flat sak. ikke stort høyere enn om man legger en gulpeklut under hodet på babyen.
Lykke X 4 Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 Jeg bruker den minste størrelsen til både seng og vogn, da jeg synes den neste størrelsen blir farlig stor i starten, etter min smak. Bruker ikke pute, man skal ikke bruke pute til baby (selv om noen fysioterapauter påstår det er greit pga. "problemet" med at noen får rar hodefasong...).
Gjest 5 andre Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Jeg har brukt den minste dyna i både vogna og senga. Pga. allergi i familien, har jeg valgt å bruke kunstfiber i stedet for dundyne. Har to unger, en på 2år og 8 mnd og ei på17 mnd, ingen av de bruker pute enda.. :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå