Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Nå har det kommet frem at en mannlig barnehageansatt har forgrepet seg på ett barnehagebarn her hvor vi bor. Han har mistet jobben sin, men jeg vet ikke hvilke barnehage han jobbet i før han mistet jobben. Men det jeg vet er at han bor i samme feltet som vi bor. Jeg synst dette er skikkelig ekkelt! Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men mååtte bare få det ut!!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Da vet du jo hvem det er, da. Bedre det, enn alle de pedofile en ikke vet hvem er.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 Jeg vet hva han heter, men ikke hvem han er. hi
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 Nå kan du jo være helt rolig i forhold til denne mannen for nå vet jo du og alle andre hvem han er og du kan forklare for barna at det der er en rar og farlig mann de ikke må snakke med. Det er de andre du ikke vet om du kan fortsette å bekymre deg over.
blond Skrevet 19. april 2009 #5 Skrevet 19. april 2009 Det kan jeg skjønne! Veldig ekkelt, men samtidig er det vel en betryggelse at du vet hvem det er? Da har du en bestemt person du kan advare barna dine mot. Overgripere finnes hvor som helst, er vel bedre at man vet om noen av dem, men det er lett å føle at de ikke finnes hvis vi ikke vet hvem de er.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #6 Skrevet 19. april 2009 Det er jo fort gjort å finne ut. Du går til huset hans og "selger lodd" eller noe, vips vet du hvordan han ser ut.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #7 Skrevet 19. april 2009 Men står jo at hun kun vet navnet, ikke hvem han er.....da kan man ikke si til ungene at de skal holde seg unna... Stakkars deg!
blond Skrevet 19. april 2009 #8 Skrevet 19. april 2009 Hun skrev det samtidig som jeg skrev mitt innlegg. Det kan bli mer komplisert når hun bare vet navnet, spørs hvordan han bor.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #9 Skrevet 19. april 2009 Søk etter han på facebook! hehe... Jeg fikk faktisk vite i sist uke hvem den pedofile mannen som er flyttet til området vårt er. En vennina har snakket om han og dama hans (han er 40, hun 23) Ikke at DET har noe å si. Har lenge lurt på hvem dette kan være, men vi er mange som bor her da. Så snakket jeg med en tidligere ansatt i bhg til gutta. Jeg elsket den dama, virkelig flink med barn og en kjekk jente. Hun sa dem hadde flyttet til vårt området, ved siden av barneskolen. Ååååh, så kjekt! Da kan jo jeg besøke henne tenkte jeg! Mhm, helt til min vennine ga meg etternavnet til kjerringa som er sammen med denne pedofile mannen. JEPP! Det er hun jeg har snakket med, som jeg liker så godt. God damn! Så nå holder jeg avstand! (tilfelle hun er her inne, sign jeg anonym.... Selvom jeg har mest lyst til å spørre kjerringa hva som får noen til å bli sammen med en pedofil, og i tillegg få BARN med dritten... USJH! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå