Gjest Skrevet 19. april 2009 #26 Skrevet 19. april 2009 Spørs jo helt hvordan man bygger.... 30 små rom har man liksom ikke bruk for, men barnerom på 20 kvm ønsker jeg meg. Da går 80 kvm bare til rom til ungene. De fleste som bygger så store hus tenker kanskje mere på miljø og oppvarming enn andre som bygger mindre. Finnes flere miljøvennlige muligheter. Har ingenting med stormannsgalskap å gjøre. Biler til 1 mill ++ er en annen sak bare for å nevne det. jeg kunne tenke meg 5 soverom av 20 kvm = 100 kvm, garderobe 10 kvm, kjøkken på minimum 40 kvm, gang minimum 10 kvm, vaskerom 15 kvm, 2 bad a 10 kvm. Dette tilsvarer 180 kvm og da har jeg ikke tatt med stue, loftstue eller annen oppbevaringsplass. I tillegg ønsker HI en utleieleil på 70 kvm.
Gjest Skrevet 19. april 2009 #27 Skrevet 19. april 2009 Blir kontor også i 2. etasje og utgang til terasse fra kjøkkenet :-)
Gjest Skrevet 19. april 2009 #28 Skrevet 19. april 2009 Er noe sånt vi også tenker LOTP. Vil tro det eneste rommet som kanskje blir lite brukt er spisestuen, men den vil bli brukt noen ganger i året. Vil ha store og luftige rom rett og slett :-) Kommer ikke til å ha noen rom i huset (untatt spisestuen og muligens kjellerstuen) som ikke kommer til å være i bruk mange ganger daglig.
OsloMor Skrevet 19. april 2009 #29 Skrevet 19. april 2009 Synes det hørtes ganske effektivt ut jeg. Dessuten så blir jo de eldste tenåringer og da er det greit å ha en kjellerstue de kan henge med venner uten at minstemann kommer og skal bølle (les meg i vår familie;) Mamma var alltid veldig glad for det store vaskerommet hun hadde også, blir jo litt klesvask med 4 unger ,og at kjøkkenet hadde stor spisedel som vi hadde et digert gammeldags kjøkkenbord med seks stoler til he-he:). Kanskje folk blir misunnelig, men jeg synes det høres ganske så genialt ut, dere blir jo 6 stk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå