Gjest Sekretøsa Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Hagg! hvordan gjør dere det nå, som det er fint vær og lyst ute? Det er bhg i morgen, og jentungen bør absolutt legge seg til vanlig tid (dvs kl 19), men så er jo naboungene ute og leker, og da vil ho også.... Nå sa jeg ja, og at ho fikk være ute i 15 minutter, og så komme inn å spise kvelds og rett i seng. Problemet er bare at ho er så trøtt på morran Hvordan gjør dere det med deres barn? Ho er 4 år 1/2..
Gulosten™ Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Har gudskjelov ikke nabounger Hvor gamle er de andre ungene da? De som er ute?
Gjest Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 Jeg bestemmer at han skal inn og legge seg (samme alder)
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 Hehe, nei det er vel alltid positive og negative ting med alt ) Dem er skolebarn, eldste er vel 10 tror jeg.. Jeg bestemmer også at hun skal inn å legge seg, og hun kommer noget motvillig. Skjønner jo at det ikke er så kult å ligge i senga og høre dem andre er ute og hopper strikk og paradis da, når man vil være der selv
polarn & pyrene Skrevet 19. april 2009 #5 Skrevet 19. april 2009 Har nettopp hatt samme diskusjon med min 4 åring. De andre barna er ute å leker ennå, de er på samme alder som jenta mi, men jeg vill ha henne inn i seng til rimelig tid i forhold til å våkne i morgen tidelig. Så nå er hun inne og har gjort seg i ordning for kvelden. Skal snart legge seg også. Men utover sommeren så får hun være ute litt lengre,men skal være i seng til kl 20.
lÅktiHaUDe Skrevet 19. april 2009 #6 Skrevet 19. april 2009 Har ofte måttet lagt mine barn selv om det er flere som er like gamle som er ute og leker, og da vil jeg si at jeg ikke er veldig streng på innetid da mine får sove lenger enn de fleste.. og det er fryktelig kjedlig å måtte være streng når barna hører de andre ler og leker.. men sånn er det nå engang.. mine har også lagt seg enda det er yngre barn som er ute.. kan legge til at mi på 10 må inn 2030 når det er skole og være i seng kl 21 da er det barn ute fortsatt en stund.. hun på 5.5 får være ute til 1930-2000 (men kan sove så lenge hun vil) og legger seg 20-2030 så synes ikke jeg er streng.. men som sagt flere som er mye lenger ute enn mine..
Sånn kan det gå Skrevet 19. april 2009 #7 Skrevet 19. april 2009 Hjemme hos oss er det det vi sier som gjelder, uavhengig av hva nabobarna gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå