Blomsterenglene Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Min er 2 1/2 og har null interresse for do trening.. Hva sa/gjorde dere for at barna deres begynte å gå på do?
Gjest Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Eldste var 3 år og 2 mnd. Tisset på do en stund før det, men bestemte selv plutselig at han skulle slutte. Har knapt hatt et uhell :-) Minsten er snart 2,5 år, og er langt fra å slutte - he he.
Gulosten™ Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 Vi gjorde absolutt ingenting, bare viste henne doen og og sa et par ganger "hvis du vil kan du tisse på do". Da hun var 2 år og 9 mnd sa hun plutselig "jeg vil ikke ha på bleie". Så jeg sa "da må du tisse på do! ikke tisse i buksa!" Hun var helt enig det, og hun har ikke tissa i buksa siden. To uker senere var hun helt ferdig med nattbleie og.
Blomsterenglene Skrevet 19. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. april 2009 Nå etter at vi dusja ville han ikke ha på bleie nemlig, han tok den av når jeg satt den på... Så da spurte jeg om han ville ha på truse istedenfor. Og det ville han... Så nå har han gått med trusei 20 min. Så er spennende å se hva han gjør/sier når han må tisse=) Han er veldig opptatt av at han har på seg truse, og han er enig i at store gutter bruker truse og babyer bleie osv... Håper han er klar tl å slutte nå=)
Gjest Skrevet 19. april 2009 #5 Skrevet 19. april 2009 Er jo greit å øve litt med truse hjemme :-) Min var jo endel eldre, og gikk direkte over til null bleie i barnehagen og generelt...
MintCondition Skrevet 19. april 2009 #6 Skrevet 19. april 2009 Jent vår var 2 år og 2 mnd da hun sluttet, hun bare ville ikke ha på bleie mer. Det tok dog enda 8 mnd før hun var tørr om natta.
Blomsterenglene Skrevet 19. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 19. april 2009 Jepp... Men vi har ikke kjøpt noen truser enda... Fordi han ikke har hvert intressert, men så fant jeg en i skapet hans da=) Så jeg skal ut å kjøpe noen flere i morgen, så kanskje han blir frista=) Om det er biler på trusene=)Jeg synes det er litt dumt å slutte akkurat nå pga ute dresser osv. Kan bli noen flere uhell da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå