nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Jeg har verdens dypeste navel, det er jeg sikker på... Den er så dyp at man ikke kan se bunnen... Men nå er den borte!!! Magen er blitt så stor at den har jevnet seg ut med resten ) Tenk om jeg får utover navel... ha ha små gleder i hverdagen...
Gulosten™ Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Du har garantert ikke dypere navel enn meg I går var jeg halvveis... Er spent på hvordan navelen min blir denne gangen, kom ikke helt ut sist
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 19. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2009 skal vi vedde? hihi Sist hadde jeg utovernavel og skikkelig tømmerstokkbein. Pigmentene var veldig samarbeidsvillige og det var knallsommer. Så når ting gikk tilbake til normalen så jeg skikkelig skitten ut... haha halvveis allerede? synes du nettopp har blitt gravid, jeg... Jeg har siste eksamen om 5 uker, og skal føde om 7... Litt stressa nå kan man si... hehe
Gulosten™ Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 Haha, ikke fød like tidlig som sist da!! Jeg kan nesten gjemme tommestokken vår i navvel`n Hahaha Syns også jeg nettopp ble gravid, men er faktisk 20+2 i dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå