attpåklattimagen:-) Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 ..da han kommer inn. (vi deler desverre gang og kjøkken )Han går ut og inn hele tiden. Prøver å si at jeg akkurat har vasket og at det blir møkkete, men da bare fnyser han av meg og gir F...... Hva skal jeg gjøre?
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Han kommer aldri til å gjøre det. Sorry. Hadde en sånn svigerfar.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 Flytte eller ta på deg noen gjørmete sko og tusle en runde i stua hans.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 Kjøp tøfler til han ;o) som han kan bruke når han er på besøk.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #5 Skrevet 19. april 2009 Hvis dere deler gang og kjøkken, er det like mye hans gang og kjøkken, så det er sikkert litt provoserende for han å bli fortalt at han skal ta av seg skoene i eget hus, da?
Anonym bruker Skrevet 19. april 2009 #6 Skrevet 19. april 2009 - ikke så lett å lære en gammel hund... vet du Utrolig irriterende er det i alle fall. Er nok vant med en kone som gikk etter han og tørket på sine yngre dager.. Hos oss er det svigermor og svigerfar som tramper inn med sko - vi deler ikke hus, men de besøker oss hver dag (nesten) og bryr seg lite om min gulvvask. Kan man tydelig se at de ikke bryr seg om hjemme, heller.. Vasker ikke bord, men børster smulene på gulvet. Ser lenge på dem og skoene deres, tror de har merket noe, siden de ser litt flaue ut og har begynt å kle av seg når det er nyvasket i det minste. På sommeren er det værst. Når de er hos oss og griller skal alltid svigermor inn og rydde, med sko selvfølgelig. Har sagt fra da, men hun insisterer på at de er rene Dessuten er det innesandaler! Lurer på hvorfor de var ute i utgangspunktet? har begynt å traske inn hos dem med sko selv, jeg da blir mannen min veldig forundret over min merkelige oppførsel. Han ser ikke at de gjør det samme her. Har ingen gode råd, men vet hvordan det er. Vanskelig å få vent av de vanen... sukk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå