Kari K. med to søte små Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Syns den burde begynne å gi seg nå. Jeg ble ikke kvalm før rundt uke 8-9, så trodde jeg slapp unna. På morgene blir det bare verre og verre, alt av mat kommer opp igjen. Trodde at når man bekka uke 12, så ble ting bedre, men den gang ei.. Flere som har det slik?
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Jeg mistet matlysten i uke 8-9 og frem til for en uke siden (uke 13-14). Har vært småkvalm innimellom når jeg ikke har spist. Nå er jeg i uke 15 og for første gang har jeg kastet opp (skjedde idag på morgenen)... så det er nok ikke noe fasitsvar på et svangerskap nei
meg & to små vampyrer Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 Jeg begynte ikke kaste opp før i uke 12 jeg. Var kvalm fra tidlig og så med oppkast flere ganger daglig til uke 18. Og så oppkast minst en gang ukentlig fra uke 18 til en ukes tid siden. Er nå 26+6.
25 år gammel mamma Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 Hei Føler veldig med deg!! I mitt forrige svangerskap todde jeg jeg slapp kvalme og oppkast,meeen begynte med det etter uke 12 jeg Denne gangen har det gått bra, er 22 uker og ikke vært kvalm. Det kan jo gi seg igen da,men det er litt kjedelig da man er over 12 uker,men så starter kvlmen og oppkast.... Ønsker deg god bedring. Mange råd man kan prøve for å stilne det litt da, selv spiste jeg en halv Marie kjeks hver halvtime og en halv en på senga om morgenen eller så hadde jeg ikke sjans til å få i meg noe i løpet av dagen,da var det litt bedre hvertfall... Bare en ting man kan prøve hvertfall,vil tro du er interessert i å gjøre et forsøk på ting som kan hjelpe....
C <3 M <3 E <3 Skrevet 19. april 2009 #5 Skrevet 19. april 2009 Jeg er og blitt mye mer kvalm nå, er 12+3. Spesielt kvalm om morningene, for da har jeg ingen matlyst. Blir og veldig kvalm etter at jeg har spist, men heldigvis har jeg ikke kasta opp.
JenteOgGutterMamma! Skrevet 20. april 2009 #6 Skrevet 20. april 2009 Hei! :-) Det sies at kvalmen som regel går over i uke 12 - 14, men det er også vanlig at den ikke går over før uke 17 - 18! Dette sa iallefall legen på St .Olavs til meg denne gangen, jeg var kvalm ut uke 17 dene gangen! Med nr. 2 var jeg kvalm til uke 19! Klem! :-)
septembermamma :-) Skrevet 20. april 2009 #7 Skrevet 20. april 2009 Hei! Jeg var kvalm frem til uke 18. Da forsvant både treg mage og kvalme! Da hadde jeg nesten gitt opp håpet om at det skulle gå over... Stå på! Tenk på premien som venter :-) Det rare er at nå har jeg allerede glemt at jeg var kvalm (det er nå to uker siden) og jeg spiser som en hest :-) Lykke til! (for meg hjalp det å tygge isbiter)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå