Gå til innhold

100 dager igjen i dag!! :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker at tiden flyr avgårde nå ja...mye som skal ordnes til den lille kommer :-) Gleder meg til å gå i perm, men er jo fortsatt noen uker til :-) Begynner å føle meg stor nå. Har kun lagt på meg 5 kg men føler meg oppblåst og pløsete....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig å ha kommet så langt!

Og heldig er du som bare har lagt på deg 5 kg til nå. Jeg er bare i uke 18 og har lagt på meg 4,5 kg allerede.

Ikke spiser jeg usunt heller, har erstattet noen måltider med bare grønnsaker, men kg kommer uansett de

Skrevet

Ja de har en tendens til å gjøre det. Pluss at de kommer på sånn i rykk og napp....jeg kommer nok til å fyke opp noen kg nå de neste ukene.. Magen vokser jo i rekordfart :-) Jeg spiser det jeg føler for, men sørger for at det er et variert kosthold og ikke for mye godteri. :-)

Skrevet

Ja, det går fort! Jeg måtte sjekke nå og har vist 112 dager igjen til termin (hvor lenge det faktisk er til vesla kommer er jo en annen sak ;-)), så er ikke så ille det heller.

Heldig du som kun har gått opp 5 kg, jeg har gått opp 8 kg til nå, litt vann, men likevel, synes det er litt mye :-/

Skrevet

101 daga ijenn:) det går fort, men det virke som en evighet fordi:p

jikk ned 6 kilo når jeg vart gravid jeg, har gått opp 2, 5 kilo til nå! de kommer vell fort nå som magen vokse! spiser det jeg føler for også, men har et godt å variert kosthold!:P har vent meg på å ta en gulerot/ kålerot når godtasuge kommer på det sterkeste:p

Lykke til videre:)

Skrevet

100 dager igjen jeg også! Har gått opp 8 kilo til nå. Det er vel ikke så volsomt mye. Men kjenner at kroppen er tyngre.. Er flink til å spise variert men jeg er såå glad i sjokolade;) Blir jo en sjokoladebit hver kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...