Gå til innhold

I dag tror jeg rimelig mange har sett rumpa mi.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holdt på ute i hele dag med hagearbeid og da blir det jo litt opp og ned, bøy og tøy. Kjenner jo at buksa sklir ned og jakka opp, men med møkkete hansker drar jeg ikke i den heeeele tiden. Har snart bursdag og da skal jeg jammen ønske meg en snekkerbukse til hagearbeid hehehehe. Rørlegger-rumpe er bare ikke sexy:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bare din rompe som har blitt vist til naboer idag, tror nesten det er fare for at jeg kan ha fått litt farge.

Skrevet

Samme problem her, men i går fant jeg en midlertidig løsning: truse som holder seg på plass og laang singlet under. Så tar det i det minste litt lenger tid før sparegrisen viser seg ;oD

I fjor var jeg nesten brunest i trailerområdet - av sol altså :oD

Skrevet

Utrolig bra at det ikke er bare jeg som står for underholdningen i nabolaget:)

Skrevet

Godt det ikke bare er meg. For her har rumpa stikki ut i dag den og.

Er helt med på snekkerbukse assa:)

Skrevet

Hehe... Nei du kan så si. Jeg har litt store bryster og får klausen av poloer og andre plagg som går tett inntil halsen, så jeg går ofte med singleter osv på sommerstid. I fjord hadde jeg litt samme som deg, hagearbeid, skitne hansker, men her var det singleten som skled nedover og til slutt er jeg rimelig sikker på at nabomannen hadde fått se det meste av BH-en min, hehe... Jaja, er vel ikke mye forskjell fra når vi går med bikini, da vises jo både rumpe og overdel uansett ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...