Gå til innhold

Innkjøp :)

baby-klar, ikke helt klar:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var sengen i hus. Skikkelig fornøyd med det kjøpet! Var på loppis og fant en flott seng til 50 kr. Trenger bare å vaske den, var god som ny :) Svigers vil kjøpe madrass, resten har vi.

Vogna kjøpte vi på salg i starten på 2 trimester, og siden dette er nr 3 har jeg så og si alt fra før. Men minsten sover fortsatt i grindsenga si så derfor måtte vi ha en til seng. I morgen skal jeg og venninna mi på handletur og kjøpe kluter og litt stæsj, blir så gøy atte :)

Skal til ny ul pga foranliggende morkake (ligger over livmorhalsen) i uke 27 så mulig jeg blir bedt om å ta det rolig etter det, så godt med alt som er unnagjordt før da...

Er så gøy å tenke baby igjen :) Gleder meg til å hente fram klær fra loftet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så arti!! gleder meg kjempemasse til vi skal kjøpe inn utstyr! har det vært opp til meg har alt vært i hus nå, men sambo holder ijenn, så etter 17 mai skal vi handle inn det vi trenger! stort sett alt ;p første gang her da, så det bli ekstra spennende:)

jeg har også foanliggende morkake, den ligger for langt nede! så skal tilbake på ul i slutten av mai! er 25 +5 jeg da!

gammel de to andre du har da? =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...