Suprise! Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 åååå jeg vil og ha is biter!!! *sukk* Hehe hadde dilla på det med nr 1. Var ille altså. Låg å vrei meg i senga i nesten 2 timer fordi jeg hadde såååå lyst på isbiter! Da bar det ned på kjøkkenet og inn i fryseren. Var ganske fornøyd da jeg satt i sengen med et halvlitersglass fullt med isbiter og laptopen på fangen med bim på! .....klokka var vel nermere 3 på natten ,men samboeren sov god gjennom knaskingen min!
pusejenta2 Skrevet 19. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2009 Fikk du gutt eller jente da? her gr det i friskis is og noen ganger når jeg ikke er kvalm vaniljepinne.
♥ DAME Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 Har spist opptil 8 solstick-is pr dag i maaange uker nå. Er av disse tynne lange da, men har sikkert fått i meg altfor mye sukker Men klarer meg bare ikke uten, så jeg får vel bare spise, for det må vel gi seg snart.... Dette begynte vel ca i uke 27-28 Er nå i uke 36 ))
Suprise! Skrevet 19. april 2009 #5 Skrevet 19. april 2009 Fikk jente:) Hadde ikke is dilla med sønnen min;) Og forresten det startet tidlig med meg og..... i februar månde var jeg OVERALT rundt her for å finne mr.freeze ....da var jeg 2-3 mnd på vei;p Dersperat var jeg:p hehe
Gjest Skrevet 19. april 2009 #6 Skrevet 19. april 2009 Har hatt dilla på is med nr 2 og 3, og begynner å merke dilla kommer igjen nå som varmen begynner å komme. Er i uke 25 nå. Så her hadde ejg ikke dilla på is med nr 1 som er gutt, ekstremt dilla på is med nr 2 og 3 som også er gutter og begynnerå få litt dilla på det nå med nr 4 som er jente :-)
Bøtteknott Skrevet 19. april 2009 #7 Skrevet 19. april 2009 Her også går det i is! Masse is! Først "den sunne " krem/yoghurt-isen, mens nå er jeg mer over på saftis. Og det er hver dag :-) Jeg venter gutt. Men svigerinnen min hadde dilla på isbiter, og hun fikk jente. Og etterpå smakte ikke isbitene noe særlig.. He he.. Men jeg håper jeg har lyst på is også etter at lillegutt er kommet til verden :-)
Bøtteknott Skrevet 19. april 2009 #8 Skrevet 19. april 2009 Glemte å si at det begynte når jeg var 2,5 mnd på vei ca... Nå er det 11 uker igjen, og still going strong :-)
*dreamteam* Skrevet 20. april 2009 #9 Skrevet 20. april 2009 Har dilla på friskis:) Har hatt det siden kvalmen ga seg i uke 14. Er nå i uke 29. Får en gutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå