Gå til innhold

Må bare le av naboen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har vært ute i fin været og rakket og ordnet i hagen. Det er tydelig at han irriterte seg over oss som hadde en liten fest her i vinter (første gang på mange år, bare så det er sagt!). Jeg og mannen røyker ikke (dette vet naboen), men selvølgelig hadde vi et par stykker som gjorde det da vi hadde fest her. Istedenfor å kaste snipene (som havnet på plenet hans) sammen med resten av søppela som han skulle kaste, så hadde han fint plassert de tilbake på vår eiendom! Synes han er kjempe barnslig jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det var en veldig mild måte å minne dere om å rydde opp etter deres egne gjester på jeg. Siden du tydeligvis var klar over at gjestene deres i vinter hadde kastet sneipene på plenen til naboen, hvorfor har dere ikke ryddet dem opp selv for lenge siden?

Skrevet

Du skjønner at jeg visste ikke at gjestene hadde kastet sniper over til han (det var jo masse snø da vi hadde festen, ikke lett å se snipene da) Vi har vært naboer i over 10 år og dette er 1.gangen dette skjer. Han er bare veldig sær!

Skrevet

Syns det var helt greit å gjøre av naboen. Er jo ikke han som skal rydde opp etter dere. Hvorfor kaste sneiper på andres plen??

Skrevet

Enig, jeg vet at ikke det var pent gjort av gjestene våre, men synes han kunne ha bare kastet dem (5-7stk.)...hva er poegnet med å legge de tilbake til oss....han vet at ikke vi røyker.

Skrevet

Hehe. han kan jo ikke være HELT sikker på at sneipene er "deres"... Kan jo være hans besøk som i løpet av vinteren har kastet sneiper også!!!

Skrevet

He he, ja, ikke sant!....kanskje jeg slenger de tilbake (litt barnslig jeg og!)....nei da, de var nok fra festen vår ;-)

Skrevet

JEg synes ikke det var så barnslig jeg.

Vi har en nabo som hadde ei bikkje som alltid bæsja hos oss, og vi kastet enten møkka tibake over gjerdet (vinter) eller samlet opp alt (vår, sommer, høst) og plasserte pent i en pose på trappa deres. Etter to år med den rutinen sluttet bikkja å bæsje hos oss.

 

Men på den annen side ser jeg jo poenget ditt, men håper du ser hans også:)

*glad naboen røyker selv*

Skrevet

Jeg hadde skjønt han selvølgelig om dette skjedde heletiden (eller mer enn 1 gang), men 1.gangen (og sikkert siste gangen) på 10 år, nei, den skjønner jeg ikke dessverre. Men men, jeg og mannen fikk en liten latter, he he!

Skrevet

Nei, jeg ser jo den at det er litt teit;)

Men jeg er så vant med teite naboer at det der var liksom ingenting! Skal vi kanskje bytte naboer?!

Skrevet

He he, vær så god! Ta min du ;-)

Skrevet

Med tanke på de svarene du har fått vil jeg påstå at det finnes veldig mange säringer der ute! Herregud!!! Takk min skaper for at jeg bor i en stor enebolig med stor tomt, slik at jeg slipper å ha så mye med naboene å gjöre!

Skrevet

Syns naboen din oppførte seg som en dust, skikkelig barnslig og bare til å le av.

Skrevet

Hadde gjort det samme jeg. Vi har faktisk nå gått og samlet opp all dritten som katta til naboen har gjort i fra seg på plena vår, og lagt det over til naboen. Synes absolutt ikke det er barnslig - hvorfor søren er det naboer som skal lide for at dere har en fest (uansett om det så er den første på 40 år) eller om noen har katter eller bikkjer eller what ever....

Skrevet

Åååå hjelpes! 5-7 sneiper på plena er å lide? Sært!

Skrevet

Les det i den konteksten det står i da - så lenge noen må rydde opp etter andre som ikke har gjort det. Er et vanlig brukt ord her hvor jeg bor, så hvis du leser det på en annen måte så er det ditt problem.

 

Og jeg hadde faktisk hatt såpass til vanlig folkeskikk at hadde jeg sett naboen gjøre dette (som du og din mann fikk dere en god latter av) så hadde jeg gått ut og bedt om unnskyldning på mine gjesters vegne - uansett om det var et halvt år siden festen. Tror ikke det er bare naboen din som er sær.....

Skrevet

Vi så ikke at han la sneipene hos oss. Men jeg vet at han gjorde det siden ikke de var der igår og han har ordnet i hagen. Vanligvis hadde jeg sagt unnskyld om han sa ifra på en ordentlig måte....men jo, det ER barnslig å slenge de tilbake til oss.

Skrevet

Welcome to Norwegian spring cleaning you rude yank! LOL!

 

Jeg ville vurdert og legge de tilbake igjen på hans plen jeg, bare for underholdnings verdi..Lurer på hva han ville gjort da?

Skrevet

Loved the e-mail! Laughing my ass off here!

And sending it to all my friends LOL!

 

Ja, spring cleaning! Jesus! Skjønner ikke at det går ann å være så jævlig anal!

 

Any way! What's new with you?

 

Skrevet

here you don't do each other favors unless there is anything to gain.

 

Not much - enjoying the spring weather. I like it!

 

How was thailiand? pics looked great!

 

Skrevet

Thailand was amazing! Move over Florida, Thailand's my new hot spot LOL!

 

Listen, I'm alone with the kids....gotta put M to bed....be back around 9...Jeg roper på deg...snakkes ;-)

 

Klem

Skrevet

Det jeg og mannen min bodde før gjordet jeg det sammen som din nabo!

dette var på sommern og vi bodde 1 etg og i 2 etg bodde et gift par i 30årene kona røkte + en del venner som røkte også når de hadde fest...

en gang tok jeg å samlet alle sneipene og la de på trappa opp til naboen det var nok 30-40 stk.....etter det så ble det slutt å kaste sneiper ned i hagen våres :) kall meg barnslig men jeg ble irritert når ikke de kan gidde å kaste sneipene i søpla eller i askebeger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...