ble_mamma_6august 09 Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 har vondt i ribbeina fremme og bak. så å si hele tiden. Er knapt til å holde ut. Er 24+0 Er det bare alt som blir presset opp? skal det gjøre så vondt???
ble_mamma_6august 09 Skrevet 19. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2009 jeg dytter, i håp om svar
Snuppa med Nutta i magen. Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Heisann, Har slitt med akkurat det samme fra ca uke 21 /22.... Har vært så ille at jeg har fått slikkelig rånestilling når jeg kjører bil ;-) hehe! Kjenner det mest på ettermiddag/kveld og det er vondest når jeg sitter, men kjenner det også når jeg ligger. Snakket med jordmor om det og hun mente at det var lille i magen som presset på og at det var helt normalt. Er jo uansett ikke sikkert at det er det samme med deg. Sjekk med legen din eller med din jordmor om du er bekymret. Er litt bedre nå som hun har snudd seg med hodet nedover. Nå kjennes det bare ut som at hun innimellom henger tærne fast i ribbeina mine :-) ( er 34 uker..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå